Skip to main content
Vraag

Verhuisdatum wordt ineens een maand verder opgeschoven

• March 17, 2026
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Gisteren heb ik een verhuizing aangevraagd. De eerste datum die mogelijk was was in dit geval 26 maart (we gaan de 21e al over). Een paar dagen zonder internet is niet zo erg, ik was ook wat laat met het doorgeven. 

Maar nu kreeg ik vandaag de bevestiging dat de datum 27 mei is geworden... Dat is wel erg laat. Wat gaat hier mis?

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn excuus voor de late reactie ​@Fabian_0, jouw topic is ergens tussen wal en schip geraakt waardoor ik we hem nu pas zien.

Dat de datum 2 maanden verschuift, dat is natuurlijk wel heel erg onhandig ☹️ Het kan zijn dat er nog geen actieve aansluiting aanwezig is op je nieuwe adres, en dat die nog aangelegd moet worden. Dat kan een erg tijdrovend proces zijn. 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan wil ik je toch aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden naar wat er precies aan de hand is met je aansluiting. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!