Skip to main content

Ik heb onlangs ook zo ,n vervelende ervaring  en eigenlijk zit ik er nog in. Na een door geving van mijn verhuizing waarom ik broeg omeen monteuraangezien ik absoluut niet technisch ben aangelegd. Gebeld of ze tojd door wilde geven wanneer de monteur kwam  . Word er mede gedeeld dat er geen monteur kwam . Waren vergeten dat erbij te noteren dus moest ik maar wachten op noodpakket digitenne . Inmiddels al buiten mijn bundel moeten bellen en mailen want die heb ik bij een andere provider... ktijg ik digitenne heb ik maar 3 zenders ned 1 2 en 3  en verder niks weer gebeld met ze tot 2 keer toe . En zou op afstand geregeld kunnen worden wat vervolgens 4 dagen duurd ..ook gebruik ik lampen op wifi  maar door mijn verhuizing  dus geen aansluiting op de afgesproken tijd met kpn dus voor nood ook maar andere lampen in moeten draaien.. het telefonische contact met kpn is hopeloos en je krijgt vaak iemand in opleiding die je vervolgens moet helpen maar die van geen toeten of blazen weet    ik erger me dood moet dus een dikke 2 weken met een noodpakket zitten door een fout van kpn zelf . Maar ondertussen sturen ze je wel de volle maand nota hoe brutaal is da

Ik hoop  met kpn een goede oplossing te vinden anders voel ik me genoodzaakt naar een andere provider te gaan want dit is echt te zot voor woorden

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Hoi @Inggrid. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Begrijp ik het goed dat je op dit moment een Digitenne ontvanger in huis heb, maar alleen maar naar de NPO zenders kan kijken? Zo ja, zou je dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het CAS-ID van de Digitenne ontvanger achter willen laten in jouw KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer vindt je op de onderkant van de ontvanger en mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic, dan kunnen wij voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. 


Heb inmiddels de gevraagde aansluiting gekregen..na lang bellen . Want je hangt zo 1 uur aan de telefoon .

Ik ga over dit alles nog een dikke klacht  naar Kpn doen. Want of ze komen met een goede compensatie of ik ga naar een andere provider!!


Ik begrijp dat het vervelend is dat je hier zo lang mee bezig moet zijn om het werkend te krijgen, maar goed om te lezen dat jouw aansluiting inmiddels werkt. Als wij nog iets voor jou kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!