Skip to main content

 Verhuisservice heeft 2 febr monteur geregeld voor aansluiting in nieuwbouwwoning.

Krijgen we nu toch de gratis 2 SuperWifi punten ?

Dat zou fijn zijn in een super geïsoleerde woning...

PS.
De monteur komt op 23 april om de klus te klaren...


De aktie gratis super wifi's of korting is alleen voor nieuwe klanten. Om nieuwe klant te worden moet je zes maanden geen klant zijn geweest. Wel kunt u tzt in aanmerking komen voor de gratis experia wifi's.  Mits de wifi slecht is. Echter die moeten bekabeld worden aangesloten aan het modem.


Hallo @syl55 Zoals Joep al zegt zijn de gratis Super Wifi's onderdeel van een welkomstaanbieding voor nieuwe klanten: je kunt kiezen tussen een eenmalige korting of een setje Super Wifi's.

Maar, sinds kort krijg je ze ook als je verhuist en je kpn-aansluiting meeneemt naar je nieuwe woning. Hier lees je er alles over! Trouwens:  in ons topic over wifi vind je veel handige tips en je vindt er onze wifi manager; een online tool die je verbinding optimaliseert. 


Zoals boven vermeld heb ik me op 2 februari aangemeld voor de verhuisservice.

Ik blijf dus mijn huidige abonnement voortzetten

Alles is geregeld en 23 april komt de monteur.

Ik hoop dat hij dan ook de gratis set Super Wifi’s meeneemt zoals jij nu aangeeft kan dat en de mail vermelde dat ook volgens mij.

Groet Sylvia 


Zoals boven vermeld heb ik me op 2 februari aangemeld voor de verhuisservice.

Ik blijf dus mijn huidige abonnement voortzetten

Alles is geregeld en 23 april komt de monteur.

Ik hoop dat hij dan ook de gratis set Super Wifi’s meeneemt zoals jij nu aangeeft kan dat en de mail vermelde dat ook volgens mij.

Groet Sylvia 

De monteur neemt die super wifi punten niet mee, deze worden ca. 4 dagen van te voren per post verstuurd naar je nieuwe adres. Installatie van die punten is trouwens niet in de werkzaamheden van de monteur inbegrepen, dus dat dien je zelf te doen of tegen betaling te laten doen.


Dank voor de extra verduidelijking @gjtm!  

@syl55 De monteur zal inderdaad géén setje Super Wifi's bij zich hebben. Je moet deze actie invoeren bij het doorgeven van je verhuizing en ik was er vanuit gegaan dat je dit ook had gedaan. Klopt dat? Als dat niet zo is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit alsnog te regelen.