Skip to main content

Goedendag,

Volgende week krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis, waarna het de bedoeling is dat ik half januari daar ga wonen.

Op mijn huidige adres heb ik een Internet en 4K abonnement en ik zal deze moeten opzeggen en een nieuw abonnement nemen op het nieuwe adres.

Ik wil dit nieuwe in laten gaan op 2 januari, omdat ik het huis Smart ga maken en ik het 1 en ander moet testen voordat we er daadwerkelijk gaan wonen.

Maar tegelijkertijd heb ik in mijn huidige woning ook nog internet nodig ivm het moeten thuiswerken.

Ik heb het 1 en ander gelezen en zag dat administratief niet mogelijk is, maar als via de site naar de klantenservice pagina klik, zie ik staan "

Tijdelijk internet op 2 adressen?
Wil je tijdens je verhuizing internet op je oude én je nieuwe adres? Neem contact met ons op"

 

Dit wekt bij mij de indruk dat het wel kan. Ik heb al een aantal keer gebeld, maar, zoals het bandje al aangeeft, is het door Black Friday week wel heel lang in de wacht, dus heb helaas nog niemand kunnen spreken.

Waar ik ook mee zit is mijn emailadres. Ik heb gelezen over de email only abonnementen, maar zie niets over het weer integreren in mijn nieuwe abonnement en of ik dat binnen een maand inderdaad kan laten doen.

Heel verhaal, ik hoop dat iemand er chocola van kan maken...

 

Ik bump het toch even, want ik ben hier niet gewend om na 3 dagen nog 0 reacties te zien.


Hallo @AtariMario , als 0800 0402 niet snel genoeg gaat kun je ook nog Facebooken of Twitteren, of de reactie van een moderator hier afwachten, maar dat laatste kan wat langer duren.

Zet in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer, dan komt een moderator er op terug.

 


@JanD , Ah ok, dank je voor je reactie. Ik heb geen Twitter of Facebook,vdus ik ga m'n profiel even aanpassen.


Hoi @AtariMario, welkom op het forum. 

Ik begrijp je situatie en ik heb het voor je nagevraagd. Het is mogelijk om tijdens een verhuizing op twee adressen gebruikt te maken van het internet. Wanneer je deze wens uitspreekt bij ons verhuis team (bereikbaar via 0800-0402) hebben zij de mogelijkheid om jou een tijdelijke oplossing in de vorm van een Mifi router en simkaart toe te zenden. De daadwerkelijke verbinding met het KPN netwerk gaat wel één op één over. 

Ik hoop hiermee jouw vraag te hebben beantwoord, als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag. 


Dank je @Hanna_ , ik ga ze morgen proberen te bellen.