Skip to main content

Hallo

Ik wil via de site een verhuizing doorgeven, ik probeer dit al 3 dagen maar door een technische storing bij jullie lukt dit niet. Er staat probeer op een ander moment weer. Nou dat lukt dus niet. Wat is er aan de hand? Ik wil graag mijn verhuizing doorgeven.

Ik hoor graag

 

Hey @Niels75, welkom op het KPN forum :)

Wat irritant zeg dat het je niet lukt om de verhuizing online aan ons door te geven! Erg onhandig. Goed dat je het aan ons meldt.  

Online je verhuizing regelen

Via de Online verhuisservice kun je de verhuizing doorgeven. Om de verhuizing online door te kunnen geven heb je een KPN ID nodig, dat is een andere inlogaccount dan je MijnKPN omgeving. Als je nog geen KPN ID hebt maak deze dan aan op: KPN ID aanmaken.

Of geef de verhuizing telefonisch aan ons door via het gratis nummer: 0800 0402. Mijn collega helpt je graag :) 

Probeer je in te loggen met je KPN ID en loop je alsnog ergens tegenaan? Geef het hier dan door, dan zorg ik ervoor dat het kenbaar wordt gemaakt bij ons technische team. Vermeld dan ook via welke browser(s) je toegang probeert te krijgen en je besturingssysteem. Dan kunnen we hiermee aan de slag.   


Bedankt voor de snelle reactie.  Ik log in met KPN ID, werk in chrome  en heb windows 10.  De melding zie je hier onder.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.

×

  1. Stap 1
  2. Stap 2
  3. Stap 3
  4. Stap 4

4 / 4

Verhuizen met KPN

4 Controleer je gegevens


Yes, bedankt voor je uitgebreide feedback. Ik zal het doorgeven aan ons technisch team om het a.s.a.p. te verhelpen!

Het is raadzaam om de verhuizing telefonisch aan ons door te geven zodat je dadelijk niet in tijdsnood komt. Sorry voor het ongemak :(


Reageer