Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen en wilde daarbij de verhuizing doorgeven,  online.  Nu krijg ik de melding:

I.v.m. een andere aanvraag op je abonnement, is het niet mogelijk om deze online te verhuizen. Telefonisch of via chat helpen we graag verder.

 

Ik had een overstap verzoek naar Tmobile aangevraagd met overstap service.  Dit is allemaal geannuleerd omdat ik toch bij KPN wil blijven... Maar nu ga ik binnenkort verhuizen,  loop ik tegen deze melding aan.  Telefonisch kunnen ze ook niks verhuizen omdat de overstap/ annulering erin staat. Er is aangegeven dat Tmobile dit moet oplossen.  Tmobile verwijst mij keihard terug naar KPN. 

 

Wie van de moderatoren kan zorgen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost? Ik weet dat providers onderling een overstap systeem gebruiken en daar blijft ergens wat in hangen....

Hallo @Wiebjuh ,

Als het doorgeven online niet lukt, dan kun je voor een verhuizing inderdaad bellen of chatten met KPN. 

I​​​​T​elefonisch of via chat helpen we graag verder.

 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Hallo @Wiebjuh ,

Als het doorgeven online niet lukt, dan kun je voor een verhuizing inderdaad bellen of chatten met KPN. 

I​​​​T​elefonisch of via chat helpen we graag verder.

 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Dank voor je reactie, maar heb niks aan je reactie....🤣. Als je goed kan lezen, zie je dat ik al op verschillende manieren contact heb gehad..… Je reactie is dus niet het beste antwoord.. Wie van de moderatoren kan dit ongedaan maken?

Maar goed,  heb onlangs nogmaals gebeld. Nu werd er gelukkig doorgepakt en de verhuizing is geregeld.  Het overstap verzoek zat niet meer in de weg.