Skip to main content

Beste. Ik heb een verhuizing aangevraagd van mijn internet abo, welke is goedgekeurd. Inmiddels verhuisd, maar aansluitpunt is onvindbaar. Alle how to video’s zijn leuk, maar helpen mij niet. En contact krijgen met iemand van kpn wil ook niet lukken. 
Nu moeten we twee weken wachten op monteur om internet te krijgen. Dit noem ik geen service. Graag een reactie of monteur eerder kan langskomen en alles te fixen

Hoi @Lenneke_, welkom op het forum! Sorry voor de latere reactie, we hadden je topic even gemist. Een monteursafspraak wordt altijd gepland op de eerste mogelijke datum die beschikbaar is (en jou uitkomt). Als dat pas over twee weken is, dan hebben we helaas niet eerder ruimte. De afspraak kan dan ook niet naar voren gehaald worden. 

Als het aansluitpunt niet inmiddels gevonden hebt, dan zit er toch niets anders op dan de afspraak afwachten. Als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt, dan kan ik je wel voorzien van extra mobiele data zodat je de telefoon eventueel als hotspot kunt gebruiken voor internet.