Skip to main content

Vanavond heb ik een afspraak gemaakt voor verhuizing van alle KPN-diensten naar mijn nieuwe adres. Ik heb aangegeven dat dat  4 september ingaat. Tot zover prima gelukt. Dan krijg ik het verzoek om een afspraak met de monteur te maken. Ik geef 4 september in de kalender aan. In de bevestiging die ik daarna krijg, staat 2 oktober?????? Uiteraard is dat niet goed. Nu kan ik het online niet veranderen, want het systeem reageert niet. 

Tevens lees ik dat, als het systeem wel reageert,  ik de afspraak alleen naar een latere datum kan veranderen. Dat wil ik uiteraard niet. Hoe gaan we dat oplossen. Mijn keus was vrijdag 4 september tussen 10:00 en 12:00 uur.

 

Beste @KPN-Jos, welkom en excuses voor de late reactie! Dat is nogal een verschil, 4 september of 2 oktober.. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je aan moet passen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je de monteur graag in de ochtend of de middag?


Ik  zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?


Hallo Marcia, het spijt me dat ik zo laat reageer. Ik heb het zo druk met alles rond de verhuizing. Ik heb wel contact gehad, maar niet naar mijn zin. Ik moet wachten tot 2 oktober e krijg dan een persoonlijke hotspot. Maar ik wil gewoon mijn normale verbindingen vanaf 4 september. Ik vind het nog steeds vreemd, dat de afspraak die ruim een maand van tevoren gemaakt wordt, niet gewijzigd kan worden. Als jij wat voor me kan betekenen, ik zou de monteur graag ‘s morgens op 4 september kunnen ontvangen. 
met vriendelijke groet 

jos velthuis


Geen enkel probleem natuurlijk! Ik heb helaas geen beter nieuws voor je. Ook ik kan met geen enkele mogelijkheid de afspraak vervroegen.. Onze planning zit op dit moment ontzettend vol, vermoedelijk is de afspraak daarom automatisch op 2 oktober gezet. Dat zou de eerst mogelijke datum zijn, verwacht ik. Je kunt ook bij mij terecht voor de extra databundel. Als je me begin september een berichtje stuurt, dan zet ik deze gewoon voor je aan. Je kunt dan van je mobiele telefoon een hotspot maken zodat je bijvoorbeeld ook gebruik kunt maken van de itv online app. Excuses voor het ongemak 😞. En succes met de verhuizing!