Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen naar nieuw adres blijkt super moeilijk.

  • September 11, 2020
  • 37 reacties
  • 737 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

37 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • September 30, 2020

@Bart_Z dank voor het antwoord. 
Gisteren zijn er monteurs geweest en die hebben de kabel gevonden. 
Helaas zit hij vast in de buis dus er kan geen nieuwe geblazen worden.😩

Volgende week donderdag gaan ze weer verder  dus tot die tijd weer afwachten.
Een hoop ellende met thuiswerk maar er word in ieder geval aan gewerkt nu. 
 

Mocht er iets veranderen of opgelost zijn dan meld ik het hier.

 


  • Auteur
  • Topper
  • October 10, 2020

Stand van zaken is nu dat ik eindelijk signaal heb…..

Maar ik kan in mijnkpn niks aanpassen omdat de verhuizing nog niets verwerkt…..

Ik word er echt heel erg moe van dat als ik dan weer zo’n medewerker aan de telefoon krijg die zegt;

“ja meneer u heeft geluk dat u al signaal heeft want dat is eigenlijk pas als de verhuizing verwerkt is’

Uw verhuizing word 13 oktober verwerkt.

Ik ben nu een maand aan het vechten en dacht dat ik er was met signaal maar helaas.

Weer geen formule1 kijken omdat ik ziggo sport niet kan aanzetten.

 

Misschien wil er even iemand een knopje omzetten want die verhuizing stond gepland op 7 Sept!!!!

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 11, 2020

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. om nog het een en ander te bespreken wat niet openbaar hoeft. 

In ieder geval fijn dat het weer werkt, alleen jammer dat de order nog niet afgerond is. Deze kan ik ook niet versnellen, dus daar is het helaas nog even op wachten. :(


  • Auteur
  • Topper
  • October 21, 2020

Beste moderator, ik begin het nu wel zat te worden.

Inmiddels weer een tijdje signaal en een vriendelijke vergoeding gekregen voor de dikke maand dat ik geen signaal had.

Om te laten lijken of alles opgelost is worden en door damage control afdeling fancy antwoorden bij het eerste bericht gepint.

Helaas is het nog niet opgelost.

 

Bij het aanvragen van mijn verhuizing die uitgevoerd zou worden 6 sept. zou er ook een tv box vervallen en zou ik lid worden van ziggo sport.

Omdat de verhuizing intern nog steeds niet is verwerkt betaal ik teveel voor tv want de decoder is al lang teruggestuurd. en ik wil graag ziggo sport toevoegen aan mijn account maar dit kan niet omdat er nog ‘wijzigingen worden verwerkt”.

Ik heb hier inmiddels al weer een paar keer voor gebeld maar de verhuizing word maar nier afgerond…….

 

Ik zou graag zondag a.s. F1 kijken net als de afgelopen 4 races…...dus kan iemand dat even voor me regelen? 

Ik snap echt niet dat het allemaal zo moeilijk is.

Misschien kan iemand me gewoon even bellen om het uit te leggen als jullie het zelf nog snappen.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 22, 2020

Ja, het gaat inderdaad nog niet goed. Ik heb er nog weer met collega's naar gekeken. De order blijft hangen, er moet nog een monteur komen voor afronding. Hij komt morgen tussen 0800-1000 uur. Als hij de boel afrond loopt de order verder door en kan het abonnement aangepast worden. Excuses dat het zo gelopen is. 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Debstef . Als ik de interne notities lees is het bezoek van de monteur niet de oplossing geweest, klopt dat?

Ik zie dat iemand achter de schermen wat in werking gezet heeft om dit te verhelpen maar heb helaas geen zicht op wanneer dat is. :-(


  • Auteur
  • Topper
  • October 23, 2020

@Erwin_ dank voor je bericht. Ik was er al bang voor want de monteur heeft een hele tijd staan bellen en vertelde mij toen dat hij alleen zijn ticket af kon sluiten. 
Maar er stond  nog een ticket open waar niemand van wist wat het was. 
 

“RTR gesproken gaan de bon observeren en evt wba aansturen om te zorgen dat de move correct doorloopt”

 

Dit is wat in de orderbon staat maar hij wist zelf niet eens wat wba was 😂

Ik zou het prettig vinden dat er elke dag even iemand naar mijn zaak kijkt om te kijken of er vorderingen zijn zodat er eindelijk een keer een einde aan kan komen. 

F1 kijken zit er dit weekend weer niet in…..

 


Erwin van KPN
Moderator

Dat is inderdaad behoorlijk jargon.  Wba is de wholesale backoffice. De netwerkmensen, dus.

Ik zou het prettig vinden dat er elke dag even iemand naar mijn zaak kijkt om te kijken of er vorderingen zijn zodat er eindelijk een keer een einde aan kan komen.

Dat heb ik ook met @Bart_Z  afgesproken. Vandaar dat je vandaag en morgen onder mijn hoede valt. Ik verwacht echter geen doorbraak want het is helaas weekend :-(


  • Auteur
  • Topper
  • October 23, 2020

@Erwin_ thanx we wachten af.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2020

@Debstef, ik zie dat de order is afgerond. Ziggo Sport kan eindelijk aangevraagd worden. Het is ze dus gelukt. Excuses dat het zo lang heeft moeten duren. 


  • Auteur
  • Topper
  • October 27, 2020

@Bart_Z dank voor het melden .

Ik zie dat de extra tv ontvanger er idd vanaf is nu (zou bij de verhuizing gebeuren) dus lijkt me geregeld zo.
Dank voor de hulp!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 28, 2020

Ja, alles is nu geregeld. Graag gedaan. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.