Skip to main content

Ik ben al 12  jaar klant bij KPN en betaal €80,- per maand voor een heel compleet pakket.

Nu verhuis ik naar een ander adres en wil ik graag klant blijven bij kpn en zelf mijn “oude” apparatuur meenemen en zelf installeren. 

Een maand geleden aangevraagd en bevestigd gekregen per mail dat 7 sept. alles over gezet zou worden .

Monteur geweest 7 sept volgens afspraak en nieuw glasvezelkast gemonteerd op initiatief van kpn. 

Alles aangesloten en er bleek ondergronds een kabelbreuk te zijn in de straat.

De volgende dag is deze hersteld en moest alles werken………..

 

Helaas want door het uitblijven van een administratieve handeling is onze verhuizing nog niet verwerkt.

Niemand kan vertellen hoe lang dit gaat duren en de afdeling die er over gaat is niet telefonisch bereikbaar voor klanten en zelfs niet voor kpn personeel intern.

 

Mijn advies als je gaat verhuizen is overstappen naar een ander provider en lekker je korting pakken met nieuwe apparatuur. Als het niet bevalt terug naar kpn na een jaar en weer lekker je korting pakken met nieuwe apparatuur. Als je dat teveel gedoe vind zou ik gewoon opzeggen bij je oude adres en opnieuw klant worden op je nieuwe adres want verhuizen blijkt erg moeilijk.

 

Noodpakket word wel verstuurd maar werkt met digitenne en een 4g internet modem.

We hebben in onze woning slecht 4g ontvangst dus dat is voor ons een slechte oplossing.

 

Het aller ergste is dat niemand met na 4 uur met de klantenservice gebeld te hebben afgelopen dagen me kan vertellen hoe lang het nog gaat duren…

Schandelijk om zo behandeld te worden als je beseft dat ik al minstens €12000,00 heb betaald afgelopen jaren.

 

@Bart_Z dank voor het antwoord. 
Gisteren zijn er monteurs geweest en die hebben de kabel gevonden. 
Helaas zit hij vast in de buis dus er kan geen nieuwe geblazen worden.😩

Volgende week donderdag gaan ze weer verder  dus tot die tijd weer afwachten.
Een hoop ellende met thuiswerk maar er word in ieder geval aan gewerkt nu. 
 

Mocht er iets veranderen of opgelost zijn dan meld ik het hier.

 


Stand van zaken is nu dat ik eindelijk signaal heb…..

Maar ik kan in mijnkpn niks aanpassen omdat de verhuizing nog niets verwerkt…..

Ik word er echt heel erg moe van dat als ik dan weer zo’n medewerker aan de telefoon krijg die zegt;

“ja meneer u heeft geluk dat u al signaal heeft want dat is eigenlijk pas als de verhuizing verwerkt is’

Uw verhuizing word 13 oktober verwerkt.

Ik ben nu een maand aan het vechten en dacht dat ik er was met signaal maar helaas.

Weer geen formule1 kijken omdat ik ziggo sport niet kan aanzetten.

 

Misschien wil er even iemand een knopje omzetten want die verhuizing stond gepland op 7 Sept!!!!

 


Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. om nog het een en ander te bespreken wat niet openbaar hoeft. 

In ieder geval fijn dat het weer werkt, alleen jammer dat de order nog niet afgerond is. Deze kan ik ook niet versnellen, dus daar is het helaas nog even op wachten. :(


Beste moderator, ik begin het nu wel zat te worden.

Inmiddels weer een tijdje signaal en een vriendelijke vergoeding gekregen voor de dikke maand dat ik geen signaal had.

Om te laten lijken of alles opgelost is worden en door damage control afdeling fancy antwoorden bij het eerste bericht gepint.

Helaas is het nog niet opgelost.

 

Bij het aanvragen van mijn verhuizing die uitgevoerd zou worden 6 sept. zou er ook een tv box vervallen en zou ik lid worden van ziggo sport.

Omdat de verhuizing intern nog steeds niet is verwerkt betaal ik teveel voor tv want de decoder is al lang teruggestuurd. en ik wil graag ziggo sport toevoegen aan mijn account maar dit kan niet omdat er nog ‘wijzigingen worden verwerkt”.

Ik heb hier inmiddels al weer een paar keer voor gebeld maar de verhuizing word maar nier afgerond…….

 

Ik zou graag zondag a.s. F1 kijken net als de afgelopen 4 races…...dus kan iemand dat even voor me regelen? 

Ik snap echt niet dat het allemaal zo moeilijk is.

Misschien kan iemand me gewoon even bellen om het uit te leggen als jullie het zelf nog snappen.


Ja, het gaat inderdaad nog niet goed. Ik heb er nog weer met collega's naar gekeken. De order blijft hangen, er moet nog een monteur komen voor afronding. Hij komt morgen tussen 0800-1000 uur. Als hij de boel afrond loopt de order verder door en kan het abonnement aangepast worden. Excuses dat het zo gelopen is. 


Hoi @Debstef . Als ik de interne notities lees is het bezoek van de monteur niet de oplossing geweest, klopt dat?

Ik zie dat iemand achter de schermen wat in werking gezet heeft om dit te verhelpen maar heb helaas geen zicht op wanneer dat is. :-(


@Erwin_ dank voor je bericht. Ik was er al bang voor want de monteur heeft een hele tijd staan bellen en vertelde mij toen dat hij alleen zijn ticket af kon sluiten. 
Maar er stond  nog een ticket open waar niemand van wist wat het was. 
 

“RTR gesproken gaan de bon observeren en evt wba aansturen om te zorgen dat de move correct doorloopt”

 

Dit is wat in de orderbon staat maar hij wist zelf niet eens wat wba was 😂

Ik zou het prettig vinden dat er elke dag even iemand naar mijn zaak kijkt om te kijken of er vorderingen zijn zodat er eindelijk een keer een einde aan kan komen. 

F1 kijken zit er dit weekend weer niet in…..

 


Dat is inderdaad behoorlijk jargon.  Wba is de wholesale backoffice. De netwerkmensen, dus.

Ik zou het prettig vinden dat er elke dag even iemand naar mijn zaak kijkt om te kijken of er vorderingen zijn zodat er eindelijk een keer een einde aan kan komen.

Dat heb ik ook met @Bart_Z  afgesproken. Vandaar dat je vandaag en morgen onder mijn hoede valt. Ik verwacht echter geen doorbraak want het is helaas weekend :-(


@Erwin_ thanx we wachten af.


@Debstef, ik zie dat de order is afgerond. Ziggo Sport kan eindelijk aangevraagd worden. Het is ze dus gelukt. Excuses dat het zo lang heeft moeten duren. 


@Bart_Z dank voor het melden .

Ik zie dat de extra tv ontvanger er idd vanaf is nu (zou bij de verhuizing gebeuren) dus lijkt me geregeld zo.
Dank voor de hulp!


Ja, alles is nu geregeld. Graag gedaan. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.