Skip to main content

Tussen nu en 2 maanden, gaan wij verhuizen naar een nieuw 55+ appartement met glasvezel aansluiting.

Mijn huidige KPN compleet pakket, wil ik behouden en bevat nu de volgende onderdelen: 

Bewoners van zorginstellingen krijgen Internet en TV met BelOnbeperkt Altijd voor een speciale prijs van €38,50 per maand. Zolang het abonnement loopt.

Onbeperkt bellen zonder extra kosten
Vast telefoonnummer
Televisie kijken met Programma Gemist en Live Pauzeren
Stabiel internet in het hele huis
Dag en nacht de beste service
Gratis monteur die alles installeert

Het TV pakket is tevens Hussel en hierbij gekozen voor Netflix met € 5,00 korting

KPN mobiel unlimited

Digitenne voor de camping is gratis, omdat het KPN Compleet is, exclusief huur decoder

De nieuwe woning valt helaas niet in het begrip zorginstelling, wil daarom stoppen met:

  • Onbeperkt bellen
  • Vast telefoonnummer

Ik begrijp dat de prijs per maand zal stijgen, maar wil gaarne van te voren, voor 100% zeker weten. Of dit gevolgen heeft voor KPN Compleet. Want dan ineens betalen voor Digitenne, zou een reden kunnen zijn ter heroverweging.

Ik verblijf met vriendelijk groet

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

Hallo @Mosterhamn85 ,

Wat er precies gaat gebeuren met jouw abonnement kun je het beste bespreken met de Verhuisdesk. De Verhuisdesk kun je bereiken via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Zij kunnen dan exact aangeven hoe jouw pakket eruit gaat zien na de verhuizing. Je kunt dan altijd beslissen jouw diensten mee te verhuizen of besluiten op te zeggen. 

De kosten voor Digitenne gaan in ieder geval niet wijzigen. Het abonnement op Digitenne blijft voor jou gratis, je betaalt alleen vijf euro per maand aan huur voor de ontvanger of het CI+-module.

De verhuisdesk is doordeweeks bereikbaar vanaf 8.00. Vandaag (zondag) gesloten.

 

bron: 

 


Hoi, een goede morgen Noordzee,

Bedankt voor je snelle reply, zodra de verhuisdatum definitief is, ga ik gelijk contact opnemen.

Fijne dag nog!


Graag gedaan, fijne zondag verder.👍