Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen of opzeggen abonnement

• 13 juni 2020
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb m'n woning verkocht en weet nog niet waar ik naar toe ga, moet ik dan het abonnement op schorten of m'n abonnement stop zetten 

Beste antwoord door Noordzee

Als je een lopend contract hebt, dan kun je niet opzeggen. Als je contractdatum al is gepasseerd dan kun je opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Maar realiseer je dan wel dat je bv ook jouw e-mailadressen gaat kwijtraken. Je kunt daarvoor dan wel een e-mail-only-bonnement voor afsluiten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38298 reacties
  • 13 juni 2020

Hoi @Fransvan ,

Ik neem aan dat je toch ergens anders gaat wonen in Nederland. Als KPN daar ook diensten aanlevert, dan kun je jouw abonnement meenemen naar jouw nieuwe adres. 

KPN heeft graag dat je uiterlijk ongeveer drie weken voor jouw verhuizing dit doorgeeft aan KPN. 

Alleen als op jouw nieuwe adres geen internet en TV mogelijk is van KPN, dan kun je uiteraard de boel opzeggen. Dit geldt niet voor een abonnement op mobiele telefonie. 

• Auteur
  • 1 reactie
  • 13 juni 2020

Ik ga wel ergens anders wonen maar dat is op 'n tijdelijk adres bij vrienden. Moet ik het abonnement dan tijdelijk stop zetten.? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38298 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2020

Als je een lopend contract hebt, dan kun je niet opzeggen. Als je contractdatum al is gepasseerd dan kun je opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Maar realiseer je dan wel dat je bv ook jouw e-mailadressen gaat kwijtraken. Je kunt daarvoor dan wel een e-mail-only-bonnement voor afsluiten. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 21 juni 2020

Hi @Fransvan, welkom op het Forum!

Ik zie dat je al een antwoord hebt ontvangen. Het klopt inderdaad dat je jouw abonnement niet kan pauzeren, het wordt in dat geval opzeggen. En wil je jouw e-mailadressen niet verliezen? Dan maak je er inderdaad e-mail only van. Mocht je dan weer een vast adres hebben kan je dat e-mail only abonnement verhuizen en weer een nieuw pakket aanvragen!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!