Skip to main content

Ik heb m'n woning verkocht en weet nog niet waar ik naar toe ga, moet ik dan het abonnement op schorten of m'n abonnement stop zettenĀ 

HoiĀ @FransvanĀ ,

Ik neem aan dat je toch ergens anders gaat wonen in Nederland. Als KPN daar ook diensten aanlevert, dan kun je jouw abonnement meenemen naar jouw nieuwe adres.Ā 
Ā 

KPN heeft graag dat je uiterlijkĀ ongeveer drie weken voor jouw verhuizing dit doorgeeft aan KPN.Ā 
Ā 

Alleen als op jouw nieuwe adres geen internet en TV mogelijk is van KPN, dan kun je uiteraard de boel opzeggen. Dit geldt niet voor een abonnement op mobiele telefonie.Ā 


Ik ga wel ergens anders wonen maar dat is op 'n tijdelijk adres bij vrienden. Moet ik het abonnement dan tijdelijk stop zetten.?Ā 


Als je een lopend contract hebt, dan kun je nietĀ opzeggen. Als je contractdatum al is gepasseerd dan kun je opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Maar realiseer je dan wel dat je bv ook jouw e-mailadressen gaat kwijtraken. Je kunt daarvoor dan wel een e-mail-only-bonnement voor afsluiten.Ā 


Hi @Fransvan, welkom op het Forum!

Ik zie dat je al een antwoord hebt ontvangen. Het klopt inderdaad dat je jouw abonnement niet kan pauzeren, het wordt in dat geval opzeggen. En wil je jouw e-mailadressen niet verliezen? Dan maak je er inderdaad e-mail only van. Mocht je dan weer een vast adres hebben kan je dat e-mail only abonnement verhuizen en weer een nieuw pakket aanvragen!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Reageer