Skip to main content

Mijn vriend is gehandicapt en heeft geen email adres, met een computer kan hij ook niet overweg.

Ik heb een aantal jaren geleden geregeld voor hem dat hij op het adres waar hij ging wonen, KPN tv enz. gekregen heeft.

Maar ik ben het aanspreekpunt en krijg zodoende ook de nota’s enz. op mijn e-mail adres.

 

Maar nu gaat hij verhuizen en ik moet dat via internet doen.

Maar dat gaat niet, want mij e-mail zit gekoppeld aan mijn eigen zakelijke belangen en kan niet naar zijn eigen gegevens.

Weet iemand daar een oplossing voor??

 

Is het een optie om te bellen met 0800-0402 of naar een kpn winkel
 

Wat goed van je dat je je vriend hier mee helpt.


Maak dan voor hem gewoon een apart emailadres. Een Gmail adres ofzo. Of een outlook.com adres van Microsoft. En geef dat emailadres door aan KPN zodat u zo de zaken uit elkaar haalt.


Dank voor het meedenken.

Het probleem is dat het voor maandag geregeld zou moet worden dus bellen met iemand die er niet is gaat niet lukken.

#) Het probleem is ontstaan, de TV en telefoon zou omgezet worden naar een andere provider, tijdens de verhuizing. Die is door onbekende redeneren de fout ingegaan.

Kwam er vanmiddag (zaterdag 1/7 aan het eind van de middag achter bij het inspecteren van de kamer dat er niets was geregeld, terwijl het door die provider was toegezegd dat het in orde zou komen.

 

As. maandag direct bellen en proberen op zeer korte termijn alles te regelen.

Misschien is het beter via een KPN winkel te regelen, maar die zijn ook pas in de middag open.

Hij vindt van de tv niet erg maar zonder vaste telefoon is voor hem een groot probleem.

Een mobiel zou men dan zeggen! Nou dat geeft nog meer problemen (hij leeft op dat gebied nog in de aren zestig)

 

J

Als ik er uit ben zal ik hier nog wel terug komen, en vertellen hoe het is afgelopen.

 

 


Wat een toestand is er ontstaan. 

Het probleem is dat het voor maandag geregeld zou moet worden

Euh, voor … maandag? Dat kan natuurlijk sowieso niet. De eerstvolgende werkdag is dat al. Het is nooit dezelfde dag rond. Laat staan dat de aansluiting dan direct verhuisd is of wordt.

Wanneer gaat hij dan verhuizen? Een verhuizing moet minimaal 3 weken voor de verhuisdatum opgegeven worden.

Staat u bij kpn ingeschreven als degene die zijn zaken behartigd?

Zie https://www.kpn.com/search.htm?q=bewindvoerder.

Hij vindt van de tv niet erg maar zonder vaste telefoon is voor hem een groot probleem.

Dat gaat helaas sowieso op 'korte’ termijn niet lukken. 

En hij gaat naar een andere provider begrijp ik? Dan zit het ‘noodpakket' voor internet en tv met een digitenne ontvanger er ook niet in. Telefoon zit niet bij een noodpakket. 

Andere mogelijkheid is: bij een nieuwe provider, of weer bij kpn, gewoon een nieuwe internet**+tv+vast bellen abonnement voor het nieuwe adres regelen. Dat kan vaak snel rond zijn tegenwoordig met of binnen 5 werkdagen. Krijgt ie wel een ander vast telefoonnummer.

En dan natuurlijk opzegging (zien te) regelen voor het oude adres. Zolang beide lopen nml dubbele kosten.

** tv en ook vaste telefoon kan bij kpn niet zonder internet. Aangezien het via internet wordt doorgegeven.

Een verhuizing kan bij kpn ook telefonisch doorgegeven/besproken worden. En in een kpn winkel.
Telefoon 0800-0402 maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag tot 17:00. Zondag gesloten.


Hallo @Adres overzetten, er is een verhuisafdeling. Deze is telefonisch te bereiken via 0800-0402. Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag tot 17:00. Zondag gesloten.

Een verhuizing is echter niet in 1 dag geregeld helaas. De medewerker aan de telefoon kan het snelst zien, per wanneer KPN diensten kan leveren op het nieuwe adres.