Skip to main content

vraag ik ga verhuizen maar daar is voorlopig nog geen internet dus krijg ik noodpakket maar daar moet ik wel voor betalen hoe zit dat .

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Hoi @Germardo! Verhuizen, altijd wel een klus! :wink:

Ik begrijp dat je gaat verhuizen naar een adres waar nog geen diensten te leveren zijn en dat er nog onduidelijkheid is over het noodpakket. Is er al wel zicht op wanneer er diensten te leveren zijn? 

We kunnen onder bepaalde voorwaarden op onze kosten een noodpakket aanbieden en dat bieden wij aan als service voor klanten die geen werkende diensten van KPN hebben: 9 van de 10 keer als er sprake is van een storing. Voor klanten die gaan verhuizen naar een adres waar er nog geen diensten te leveren zijn, bieden wij een Tijdelijk pakket aan. Mijn collega Erik heeft in het topic verhuizing naar een tijdelijk adres uitleg over gegeven. Daar kun je onder andere lezen dat een Tijdelijk Pakket €25,- per maand kost. 
Gaat hier je vraag over? 

Zo niet, dan lees ik graag een toelichting op je vraag en een ingevuld Forum profiel, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken. Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer van het oude èn nieuwe adres en de geboortedatum van de contractant. 
Deze gegevens zijn in het profiel alleen in te zien voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het duidelijk is. Anders hoor ik het graag!