Skip to main content

Vandaag gebeld door de klachtenafdeling

NIET BINNEN 4 werkdagen maar 5 

Ik wil even een kleine opsomming geven van de werkzaamheden van KPN 

 16-6. Aanvraag voor verhuizing 

16-6 Bevestiging van KPN

20-7 Spontaan bericht van KPN ze zijn druk bezig met de voorbereiding

 

3 augustus verhuizing !!! Maar het werkt niet 

9-8 KPN bevestigt dat er 13-8 monteur komt en er een noodpakket gestuurd wordt 

11-8 Noodpakket ontvangen 

13-8 Hoera monteur komt echter 3 uur later monteur onverrichter zaken weg met de mededeling afwachten op een andere monteur zie bijgesloten werkbon 

 

 

VANAF  DEZE DATUM GEBEURT ER NIETS MEER VAN UIT KPN !!!!!!!!!

 

Zelf meerdere malen met klantenservice gebeld en elke keer het antwoord 

Meneer ik kan niets meer voor u doen het wachten is op de monteur !!!!!!

Hi @kpnpjoter! Welkom hier op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je bericht! Wat een zooitje beschrijf je, zeg. Dit is natuurlijk te gek voor woorden en had anders opgelost moeten worden. Althans, klopt het dat jullie vrijwel geen idee hebben hoe jullie nu verder moeten? Hebben wij niet verteld waarom het zolang moet duren of wanneer de tweede monteur (ongeveer) ingepland gaat worden? 

Goed.. Ik kijk graag met jullie mee en zoek graag uit wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer (oud en nieuw adres) en klantnummer zijn voldoende. 


Gevraagde Gegevens zijn aangepast
inmiddels doet alles het sinds 3 dagen !!
maar dit zonder aankondigingen niet via mail.  Telefoon of sms !!

zelf. uitgevonden door steeds maar te kijken heb nu hussel aangevraagd misschien komt het dan goed 🥵

 


@kpnpjoter Bedankt voor het invullen van je gegevens. Je hebt dus van 13 augustus tot 4 september zonder diensten gezeten? Ik zie dat er eigenlijk morgen pas een monteur zou langskomen. Hoe heb je nu opgelost? Heb je zelf het modem gereset o.i.d. of is het probleem ineens opgelost nadat je een Hussel pakket had besteld? Ik zie dat de verhuizing nog niet helemaal is afgerond in het systeem. Laat het vooral even weten als er momenteel nog diensten niet werken, want de monteursafspraak van morgen is geannuleerd zie ik. 
 


Door nog een keer te kijken naar de experiabox zag ik ineens dat de box signaal kreeg dat was 2 september zonder kennisgeving van kpn toen heb ik hussel aangevraagd met de intentie om de nieuwe tv ontvanger te krijgen die op Bluetooth werkt daarop is door kpn de mogelijkheid geboden voor een monteur op 9 sept die is inmiddels gecanceld na contact met de klantenservice te horen gekregen dat dit niet mogelijk is nu heb ik weer hussel aangevraagd met een upgrade naar 4K  afwachten maar weer maar de verhuizing is nog steeds niet afgehandeld


@kpnpjoter Ik heb een collega even mee laten kijken. De order hangt inderdaad vast momenteel. Er is op dit moment geen reden waarom de order nog open staat. 
Zou je de Experiabox eens los willen koppelen van het stroom en opnieuw aansluiten na een paar minuten. Dit zou het signaal moeten triggeren en de order moeten afronden. Ook zou een reset van de Experiabox kunnen helpen. 
Als dit niet zo is, dan zit er niets anders op dan een monteur inplannen om het signaal te resetten en de order (dus) af te ronden. :drooling_face:


Hoi Lisa ik begrijp je antwoord niet 

waarom moet ik de experianox resetten als alles  

werkt zoals het moet ???

ik wil best meewerken om die verhuizing goed aftewikkelen als ik maar eens door iemand gebeld wordt die weet wat ik nu moet doen en hoe ik compensatie krijgen van die maand geen interactieve tv 


En daarbij ook hoe ik die apparatuur zoals digitenne en internet kan terug sturen 

Gr Peter 


Hoi Lisa ik begrijp je antwoord niet 

waarom moet ik de experianox resetten als alles  

werkt zoals het moet ???

ik wil best meewerken om die verhuizing goed aftewikkelen als ik maar eens door iemand gebeld wordt die weet wat ik nu moet doen en hoe ik compensatie krijgen van die maand geen interactieve tv 

Kpnjoter, 

Na enige tijd actief te zijn geweest in dit forum heb ik ontdekt dat er 3 soorten moderators zijn. 

  1. De oude rotten die het gewoon oppakken en zich intern niets laten vertellen. 
  2. Degene die hun best doen om het zo goed mogelijk voor de klant op te lossen maar nog niet status 1 bereikt hebben. 
  3. De toonbankbediendes die alleen maar vertellen dat KPN het niet fout doet en je de fout bij jezelf moet zoeken. 

Lisa valt in categorie 2. Doe nu even wat ze vraagt, want mij is voorzover ik actief was in dit forum gebleken dat ze haar best doet. Maar ze krijgt natuurlijk ook opdrachten. 

Ze heeft zeker potentie om naar niveau 1 door te groeien. 

Dus gewoon even doen wat ze vraagt en dan antwoorden, dan kan zij ook verder. 

:joy::rofl:


Oké ik heb inderdaad het gevoel dat Lisa goed werk doet alleen snapte ik het niet maar ga doen wat zij vraagt en wacht dan maar weer af 

Gr Peter 


​Hahahahaha, @CorL! Bedankt voor je bijdrage in dit topic. Fijn dat je potentie ziet in mij, dat wordt gewaardeerd:rofl:.  Ik heb er even om gelachen en nu gaan we weer door:wink: .
Ik zie dat de verhuizing nog loopt, dus het resetten heeft geen zin gehad. Eerlijk waar heren, er zit niets anders op dan een monteur te laten komen om de verhuizing af te ronden. (Zelfs al heb ik mij als catergorie 1 moderator opgesteld, door mijn poot stijf te houden, CorL).
Ik heb alvast aan afspraak ingepland voor dinsdag a.s. tussen 1500-1700 uur. Ik heb de monteursafdeling geïnformeerd via de bon dat alle diensten werken en dat alleen de order afgerond dient te worden. Hopelijk kunnen zij die op afstand (wellicht moet er nog een knop om in de wijkkast). 

Mocht deze afspraak niet uitkomen, kan je mij dan aangeven wanneer dit wel uitkomt (ma-vr 0800-1700)?


@kpnpjoter Ik heb inmiddels ook een achterliggende afdeling aangestuurd, om de migratie verder af te wikkelen. Wanneer ik een reactie van hen ontvangen heb, meld ik het uiteraard hier.  


oke lisa ben benieuwd of de monteur ook fysiek bij mij thuis moet komen maar zal zorgen dat ik na 15.00 uur aanwezig ben 

Peter


Hoi Lisa krijg nu net een mailtje dat de aansluiting cq mijn bestelling gereed is ikheb geen monteur gezien maar dat is dan schijnbaar niet nodig ( ben wel de hele dag hiervoor thuis gebleven ) echter ik heb nu geen idee hoe het verder wordt afgehandeld krijg ik nu kpn hussel ??? Zo ja wanneer krijg ik dan de nieuwe tv ontvanger die op Bluetooth werkt ? En krijg ik dan de 1e 6 maanden nog de korting ? ZoU zo zeggen ik heb er lang genoeg op gewacht Misschien dat jij hier uitslag op kan geven want met klantenservice kom ik denk ik niet verder hoop van je te horen vrgr Peter 


Hi @kpnpjoter! Ik ben vandaag weer aan het werk. De order bleef gewoon hangen en is door een achterliggende afdeling (ein-de-lijk) handmatig afgerond. Een monteur was niet meer nodig. Ik zie dat de afspraak geparkeerd stond en uit het systeem is gehaald. Als het goed is heb je niet eens een bevestiging ontvangen van de afspraak, klopt dit? Verwarrend allemaal, excuses voor het lange (en vooral voor het op niets zitten) wachten. 

Er kunnen geen orders doorgevoerd worden als er een verhuizing loopt. De order die je destijds geplaatst had, is dan ook niet doorgevoerd. Je het hier ook geen bevestiging van gehad, zie ik. Je kunt het abonnement opnieuw aanpassen nu via de MijnKPN
Nadat je een orderbevestiging ontvangen hebt, ontvang je binnen een paar dagen de nieuwe tv-ontvanger(s). 
Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen! 

 


Hoi Lisa  je raad het miosschien al 17,15uur staat er een monteur op de stoep Hij had een blanko opdracht Na mijn verhaal vertelt te hebben en de verwachting uitgesproken dat hij een  een andere tv ontvanger kwam plaatsen Ging hij bellen en daar kwam het verlossende antwoord dat hij alleen maar de verhuizing gereed kwam melden inderdaad eindelijk 

Maar goed nog geen hussel met 6mnd korting en de 4k tv ontvanger  als ik deze nu ga aanvragen zie ik dat ik en veel duurder uit ben en geen korting krijg 

Zal nu wel een paar weken wachten tot 26 september want dan loopt mijn contract af en misschien dat er dan wel iets mogelijk is

Ben wel benieuwd wat er nu als compensatie door kpn geboden wordt voor deze hele lange leidensweg weet niet of jij daar nog iets in kan betekenen 

gr Peter


Even voor de bezoekers van dit topic.  Dit topic is inmiddels opgelost. Het is nou niet bepaald een soepel process geweest. We zijn hier dan ook niet trots op. Ik heb van kpnpjoter vernomen dat het inmiddels ook geregeld is m.b.t. het KPN Hussel abonnement. Het topic is bij deze gesloten. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden, kpnpjoter!  


Hoi Lisa ik dacht inderdaad dat alles opgelost zou zijn MAAR je raad het misschien al inmiddels 2 weken verder en mijn aanvraag voor Hussel is inmiddels reeds 2x ingediend en steeds bevestigd maar intern bij KPN schijnbaar of afgewezen of niet behandeld Krijg ik ******** aan de lijn die verzekerd mij ik ga het uitzoeken snap er ook niets van maar inmiddels hoor ik weer niets net weer gebeld en krijg dan te horen ik heb het doorgezet naar de afdeling vragen die bellen u zo snel mogelijk terug 

HELP HELP gr Peter

 

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ha @kpnpjoter! Dat is alweer een tijdje geleden. Oeh la la, dat klinkt niet best. Ik zie inderdaad dat je hem gesproken hebt. Hij heeft het intern doorgezet om te laten onderzoeken waarom de order steeds uitvalt/afgewezen wordt. Dit is op 5 oktober gebeurd. Ik kan niet zien wanneer mijn collega weer aan het werk is, maar ik vermoed dat hij je nog wel contact met je opneemt. Om er zeker van te zijn dat dit niet doodbloed. Heb ik hem gemaild met de vraag of hij meer informatie heeft en of hij nog contact met je gaat opnemen. Geef je hier een gil als je begin volgende week nog geen reactie hebt ontvangen? Dan neem ik het graag van hem over! :nerd:


oke lisa wac ht het wel weer af 

gr Peter


Hoi Lisa Ik weet niet hoe lang ik moet wachten op een reactie van deze collega maar ik zou het op prijs stellen als jij het overneemt zoals je hebt aangeboden Ik denk dat ik daar meer vertrouwen in heb 

het is nu maandagavond en heb nog steeds niets vernomen van KPN op een volgens mij eenvoudige vraag 

Hoor het graag van je gr Peter


Ik zie het inderdaad, Jammer! Ik neem het van hem over. In de orderbevestiging van 29 september zie ik het volgende staan.

100 MB/s Hussel €47,50
Korting 6 mnd -€12,50
2x tv-ontvanger €15,00
Korting tv 6 mnd -€5,00
Totaal eerste 6 mnd €45,00
Totaal na 6mnd €62.50

Je hebt toen niet aangegeven 4K-tv te willen hebben. Dit kost €2,50 extra. Zal ik dit erbij bestellen? Ook FoxSports is verwijderd, klopt dit?
Laat het maar weten, dan maak ik het voor je in orde:blush:


Hoi Lisa ben blij dat je dit overneemt het is inderdaad de bedoeling dat de nieuwe tv ontvanger op basis van bleu toot geplaatst wordt dit is denk ik die 4K ontvanger dus die er inderdaad bij doen alvast bedankt voor je medewerking Gr Peter 

ps ik ben telefonisch bereikbaar op nr**************


Komt voor de bakker, Peter! Bellen ná 21.00 uur is m.i. niet echt gepast:stuck_out_tongue: . Daarom heb ik de order alvast voor je ingediend. Je kunt de orderbevestiging (over ongeveer één uur) vinden in je mailbox. Lees de bevestiging goed door. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier. :hugging:

 


Hoi Lisa nog even een vraagje volgens mij is het hussel pakket met de tv ontvanger Artis Vip 5202 deze werkt op basis van bleu tooth

het 4K pakket is dan niet nodig of vergis ik mij 

hoor het graag van je Gr Peter 


Je krijgt als bestaande klant niet zomaar de Bluetooth versie. Niet als je verhuist, niet als je verlengt naar Hussel. En niet als je extra ontvangers bij besteld. 


Reageer