Skip to main content

Vandaag gebeld door de klachtenafdeling

NIET BINNEN 4 werkdagen maar 5 

Ik wil even een kleine opsomming geven van de werkzaamheden van KPN 

 16-6. Aanvraag voor verhuizing 

16-6 Bevestiging van KPN

20-7 Spontaan bericht van KPN ze zijn druk bezig met de voorbereiding

 

3 augustus verhuizing !!! Maar het werkt niet 

9-8 KPN bevestigt dat er 13-8 monteur komt en er een noodpakket gestuurd wordt 

11-8 Noodpakket ontvangen 

13-8 Hoera monteur komt echter 3 uur later monteur onverrichter zaken weg met de mededeling afwachten op een andere monteur zie bijgesloten werkbon 

 

 

VANAF  DEZE DATUM GEBEURT ER NIETS MEER VAN UIT KPN !!!!!!!!!

 

Zelf meerdere malen met klantenservice gebeld en elke keer het antwoord 

Meneer ik kan niets meer voor u doen het wachten is op de monteur !!!!!!

Hi @kpnpjoter! Het klopt wat Nick zegt. Als je je abonnement aanpast naar een Hussel abonnement, dan vervangen wij niet de tv-ontvangers.Tenzij je (inderdaad) kiest de 4K ontvangers. Omdat ik 4K voor je besteld hebt, moeten jouw ontvangers omgeruild worden. Je krijgt nog bericht over de verzending van de 4K-ontvangers ,(mocht je dit niet al ontvangen hebben). Dit zijn inderdaad de bluetooth ontvangers:sunglasses:


Hoi Lisa 

Wil je even laten weten dat alles werkt !!!!!!!!!!! Na lang wachten en diverse kontakten en mislukte orders en orderbevestigingen is het een opluchting dat er toch iemand bij KPN is die een op zich eenvoudige wijziging voor elkaar weet te krijgen mijn complimenten

Weet niet hoe dit soort fouten en miscommunicatie binnen de KPN organisatie wordt geevalueerd maar het lijkt mij een mooie uitdaging om dit in de toekomst beter te laten verlopen 

Maar nogmaals bedankt voor mij ben je een kanjer

Gr Peter


Yessss!:tada: Daar worden we blij van! Goed om te horen. :heart_eyes:
Dit is zeker iets wat we moeten evalueren om ervan te leren. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! 


Reageer