Skip to main content

Geachte Collega,

ik heb een zakelijk klant die prive haar aansluiting wil verhuizen, dit wil allemaal niet echt lukken. 

zo is de monteur er al geweest en die riep oude aansluiting moet er eerst af, die was er al af (was van Telford en is 2 weken voor deze aansluiting er al uit) oplossing zou zijn nieuwe glasverbinding 

nu zouden ze aanstaande maandag weer komen en deze wordt nu gewoon weer verplaatst naar 4 nov

deze klant heeft er geen vertrouwen meer in en ik doe voor haar dus een laatste poging om KPN toch aangesloten te krijgen 

Kunnen jullie mij helpen om hier duidelijkheid in te krijgen en gewoon maandag de monteur op adres te krijgen en de glasaansluiting aan te sluiten.

Maandag komt ook de installateur weer op locatie om de rest in huis allemaal klaar te maken en aan te sluiten op het internet.

 

vr gr Wim

 

Hoi @Flame! Welkom op ons forum. Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Het is momenteel ontzettend druk, dus ik zie jouw topic nu pas. 

Als ik het goed begrijp wil je voor iemand een zakelijk abonnement overzetten naar een particulier abonnement op een ander adres. Klopt dat? Het oude abonnement was al afgesloten en er moet nu een nieuw abonnement worden afgesloten op het nieuwe adres. Dat is inmiddels ook gedaan, alleen is de monteur uitgesteld tot 4 november en je wilt deze graag vervroegen. Dat kan ik via deze weg helaas niet voor je doen, omdat hier direct contact voor nodig is. Bij nieuwe bestellingen kun je dit zelf doen via Mijn Bestelling. Mocht je daar de optie niet hebben, dan kun je ook bellen naar onze telefonische klantenservice via 0800 0402. Mijn collega's daar kunnen je dan verder helpen. 


Reageer