Skip to main content

Goede middag,

 

Wij per september verhuisd naar onze nieuwe woning. Waar de vorige bewoner gebruik maakte van KPN internet (nog geen glasvezel, dat moet nog doorgetrokken worden).

Nu hebben wij ons ruim op tijd aangemeld bij KPN voor internet, exact zelfde als vorige bewoner had. Router hangt er zelfs nog.

Nu duurde de "aansluittijd" al erg lang, maar ik krijg net een mail dat er extra onderzoek nodig is en dat het nog langer gaat duren? Met de klantenservice kom ik er niet uit?

Waarom extra onderzoek? Alles ligt er nog net zo bij als een aantal weken geleden toen de vorige bewoner exact hetzelfde pakket af nam? Het is alleen een kwestie van het "aanzetten" en een eigen router verzenden zodat we deze van de vorige bewoner kunnen retourneren.

Iemand hier hetzelfde meegemaakt? Of weet hoe het komt? Na weken zonder internet begint het nu wel wat vervelend te worden😅

 

@Chanjans Dat modem had de vorige bewoner of terug moeten sturen naar kpn of mee moeten nemen als er sprake is van verhuizing. Ik denk dat de opzegging van de vorige bewoner(s) nog niet rond is.


Dat heb ik gecheckt, modem zal ik retourneren, maar volgens de klantenservice is het allemaal netjes afgemeld, vorige bewoner heeft daar ook een bevstiging van gekregen 3 weken terug.


@Chanjans Dan denk ik dat u binnen afzienbare tijd aangesloten kunt worden op glasvezel en de koperverbinding dan komt te vervallen. Als u de status bekijkt op https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ voor uw adres, staat daar een datum voor de aansluiting ?


Ook gecheckt inderdaad, dat is volgend jaar pas 


En als u uw postcode en huisnummer invult via deze site https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8, wat is dan de actuele beschikbaarheid op uw adres? 


 

 

De 200mbit is ook het DSL pakket wat ik aangevraagd heb, en wat ook na telefonisch contact omdat het vrij lang duurde geadviseerd werd. Dit is ook wat de vorige bewoner had een maand terug.


Dit zou inderdaad geen wachttijd moeten opleveren dan. Als u er met de klantenservice niet uitkomt, kan een moderator van dit forum uw situatie wellicht uitzoeken. Vul daarvoor uw relevante gegevens in via het forumprofiel. De gegevens met (prive) erachter zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators. Er is helaas een wachttijd van 2 a 3 dagen voordat de moderator gaat reageren.


2 a 3 werkdagen is nog te overzien, gezien de tijd die we al wachten haha😂

Maar bedankt voor de reactie, ik heb alles ingevuld.


Toevallig net contact gekregen, er is iets met de meerdere punten van aansluiting in onze woning. Welke vernieuwing nodig heeft.

Fijn geholpen en op 23 september een afspraak met de monteur.

Dus het ziet er naar uit dat het binnenkort opgelost is.😊


@Chanjans Welkom op het forum! Ik zie nu ook een leverdatum van 23 september dus daar lijkt daar wat schot in te komen 🙂 . Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!