Skip to main content

Afgelopen 27 oktober een samenwonen telefonisch doorgegeven, beiden KPN klant. Mijn partners abonnement over naar mijn adres. Zou vandaag 7 november geregeld zijn, maar geen enkel bericht ontvangen, ook niets te zien in MijnKPN.
Wat gaat er mis?
Chat is niet meer mogelijk en telefonisch zijn jullie erg slecht bereikbaar.

Hallo @R.M.J.P.T., welkom op het forum. Heb je ook een bevestiging ontvangen van de verhuizing? Daar staat dan ook een datum in per wanneer het abonnement dan zal gaan werken op het doorgegeven nieuwe adres. Graag kijk ik voor je na wat de status is van de verhuizing. 

Wil je jouw forumprofiel invullen? Graag dan beide adressen even vermelden. 


Heb het ingevuld.
Geen bevestiging ontvangen.


Wat ik zie is dat de verhuizing is geannuleerd omdat er dus al een abonnement loopt op het adres. Dat abonnement staat op jouw naam. Dat is ook nog actief zie ik. Mocht je dan toch nog het abonnement van je partner willen verhuizen en jouw abonnement stop laten zetten, zal je toch met KPN moeten bellen via het gratis nummer 0800-0402. 

Verhuizingen en opzeggingen doorgeven via het Forum kan helaas niet. 


Komt er dus op neer dat 2 KPN klanten nooit samen kunnen gaan wonen?

Dan loopt er toch altijd al een abonnement van 1 van de 2 personen op 1 van de adressen.

Er is op 27 oktober reeds telefonisch contact geweest en het zou per vandaag verwerkt zijn.
Dan word het verzoek telefonisch toegezegd en achteraf geannuleerd zonder bericht, super.

Ook zou met bewijs van samenwonen vanuit de gemeente mijn contract met terugwerkende kracht beëindigt worden.

Uw antwoord is dus weer zo'n 20min in de wacht te gaan staan, wederom toezegging krijgen, verwerkingsdagen afwachten en weer bericht dat het geannuleerd is omdat er al een abonnement is?

Ik moet zeggen dat ik het een rare zaak blijf vinden.