Skip to main content

Hoi,

 

Ik probeer al 2 weken online mijn verhuizing te regelen maar dit lukt niet.

Ik krijg telkens een foutmelding.

Nu probeer ik jullie te bellen maar is de wachttijd enorm.

Verhuizen zou heel makkelijk moeten zijn maar op deze manier kost het me enorm veel tijd.

Zouden jullie me kunnen helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Qris

Hi Qris, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Welke melding krijg je precies? En doe je dit op deze verhuispagina

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je oude maar ook je nieuwe postcode en huisnummer invullen. 
 


Hoi, 

 

via de verhuispagina krijg ik telkens dit te zien⬇️
Ik kan mijn profiel ook niet aanpassen met nieuwe postcode en huisnummer. 

 


Als je op profiel klikt, kan je daar je gegevens invullen. Wel even op opslaan drukken 🙂. Je kunt natuurlijk nog eens proberen te bellen met 0800-0402, het is niet altijd even druk gelukkig!


Hoi, 

 

ik heb mijn profiel gewijzigd met m’n nieuwe adres, zouden jullie dit rond kunnen maken en mijn verhuizing regelen voor 6 november?


Hoi @Qris198. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wij hebben geprobeerd om jouw verhuizing in onze systemen aan te vragen. Ik heb goed nieuws. Het is gelukt om jouw verhuizing in te voeren. Je ontvangt hier vandaag nog een bevestiging van. Zou je deze bevestiging goed willen doorlezen? Als er iets niet klopt, dan horen we dat graag van je! Succes met de verhuizing!