Skip to main content

Beste klantenservice,

Wat een puinhoop bij kpn zodra je gaat verhuizen.

Begin februari verhuizing door gegeven voor 1 april. Twee dagen daar voor spontaan de monteur verzet wat 1 april ging niet, zonder overleg met mij verzet naar 29 april. Nu 600 telefoontjes verder en nog steeds niks. Lijn bezet volgens kpn. Alle voorgaande providers gebelt en gecontroleerd of alles netjes optijd was opgezegd dit is het geval.(beetje vreemd bij een koophuis dat ik moet uitzoeken wat het probleem is) Weer terug bellen want de klantenservice waarmee ik een afspraak had staan voor zaterdag 2 april heeft niet gebeld..... Uit eindelijk een noodpakket ontvangen maar helaas daar kan de computer ZAKELIJK! niet op verbinden kpn wederom gebeld antwoord klantenservice ach koop maar een wifi adapter... Werkt dit altijd zo belachelijk slecht? Als je het niet weet moet er belasting aangifte, facturen verstuurd en overige administratie gedaan worden wel prettig wat we ook gewoon kunnen werken.…

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Welkom op ons forum @Mjacobs92.

Wat rot dat jouw verhuizing zo stroef verloopt. Misschien een open deur om te zeggen, maar nee, dat is gewoonlijk niet de bedoeling. 

We doen ons best om je via het forum zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, kan er een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuw reactie hebt in je topic. Daardoor kan het een minder ideale weg zijn om zo'n vraag voor te leggen. Hoe staat het er intussen voor? Je kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact, en kan mijn collega ook contact opnemen met onze Verhuisdesk. Als je vragen hebt of als je wil dat ik voor je naar de status kijk, laat het gerust weten.


Momenteel nog niks veranderd had een tijdelijk noodpakket ontvangen maar die is er vorige week mee gestopt.. vandaag weer 24min met de klantenservice gebeld in een poging dit wifi simkaartje op te waarderen tot op heden nog niks…

Behalve natuurlijk gewoon 4 april mijn abonnement kunnen betalen voor internet en tv wat ik sowieso tot 29 april zeker niet heb. En nu berichten op mijn telefoon krijgen dat mijn internetbundel nog 75% is... 

Waardeloos


@Mjacobs92 Dat is niet fijn. Het contact via het forum is niet zo snel als via de klantenservice, maar als je wilt kijk ik even mee. Vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief oude en nieuwe adres, en geef me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan.


Ik heb mijn huidige en oude adres ingevuld


@Mjacobs92 Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. 

De installatiedatum staat inderdaad op morgen, 29 april. Ik zie de afspraak met de monteur staan tussen 10 en 12 uur. Het enige dat ik kan zien, is dat de datum verplaatst is naar 29 april in verband met het stopzetten van het signaal van de oude bewoner. Het lijkt erop dat dat signaal er niet eerder af was. Er kan namelijk geen dubbel signaal op de lijn staan. Morgen moet het goed komen met installatie van je verbinding op het nieuwe adres.