Skip to main content

Op de 21e heb ik een wijziging van een verhuizing doorgegeven (adres bleek net iets anders te zijn dan ik dacht) en dat kwam neer op het opnieuw invoeren van een verhuizing, met nieuwe afspraak voor een monteur. Daar heb ik een bevestiging van gekregen, vandaag de 28e zou er een monteur komen….die dus niet kwam.

Servicedesk aan de chat, ‘we kunnen niks vinden van een verhuizing, de enige oplossing is een nieuwe verhuizing in te voeren en een monteur in te plannen, op Sept 4’...een week na nu.

Allereerst is het wat bizar te constateren dat ondanks een bevestiging die ook op mijn profiel terug te vinden is als communicatie er niets in ‘het systeem’ staat, maar daarnaast vind ik het ondermaats dat de enige oplossing is om maar een nieuwe afspraak inplannen. Dus achteraan in de rij aansluiten voor een fout die bij KPN zit.

Op mijn vraag of er tot die tijd iets aan mobiele data voor het hele gezin gedaan kan worden heb ik niet eens antwoord gekregen. Ik werk, zoals velen, vanuit huis en mijn GSM als accesspoint gebruikend vliegen de gigabytes erdoor met videobellen via een VPN, maar het is de enige manier om nog enigszins te kunnen werken.

 

Is er nou geen enkele backup/bypass om het systeem te omzeilen en een monteur een glasvezelmodem voor KPN geschikt te laten maken?

@Marcel013 Dat het adres in mijn KPN nog verkeerd vermeld staat kan kloppen, er is namelijk een nieuwe aanvraag gedaan en je hebt een nieuw klantnummer gekregen. Dit nieuwe klantnummer moet nog even gekoppeld worden in mijn KPN, het zou kunnen dat het oude klantnummer eerst even ontkoppeld moeten worden. Ook heb ik de wijziging naar het snellere internet voor je gedaan! Als er iets anders is dat ik nog voor je kan doen dan hoor ik dit graag!