Skip to main content

Goedemorgen,

Via heel veel corrrespondentie waarbij er van alles mis ging zou mijn verhuizing uiteindelijk vandaag (9 oktober) in gaan. Omdat er wat problemen in het nieuwe huis zijn ontstaan, met als gevolg dat mijn partner en ik er nog niet kunnen wonen, heb ik vorige week de verhuisdatum telefonisch aan laten passen naar 4 november a.s. Daarbij heb ik nadrukkelijk gevraagd of niet alleen de monteurafspraak zou worden verplaatst maar ook de aansluitdatum. Wel zo handig, anders zitten we alsnog op het oude adres zonder internet en tv. De medewerker verzekerde mij dat de aansluitdatum ook zou worden verplaatst naar 4 november. Gisteren werd dit nogmaals bevestigd per telefoon.

Tot mijn grote verbazing merkte ik vanochtend toen ik wakker werd op dat alsnog de WiFi en de tv niet meer werken. Het zou fijn zijn als de aansluiting wordt hersteld, immers de aansluiting op het nieuwe adres gaat pas in op 4 november a.s.

Ik hoor graag wanneer dit wordt recht getrokken. Dank alvast!

Hallo @CecileB87, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu toch geen diensten hebt op je huidige adres. Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee ben ik gelijk in het systeem gedoken. Ik zie dat je ook al even gebeld hebt. Die collega heeft een melding aangemaakt dat je geen diensten hebt.

Als ik verder kijk naar de verhuizing in z'n geheel heb ik toch m'n twijfels of de verplaatsing van de datum goed gegaan is. Het lijkt erop dat alleen de monteur is verplaatst en niet de gehele verhuizing. Als dat inderdaad het geval is, dan verwacht ik niet dat we hier op dit moment nog iets aan kunnen doen. Ik heb een extra notitie toegevoegd aan de melding van de collega. De achterliggende afdeling gaat hier naar kijken om te zien of het kan.  

Voor in de tussentijd: heb je ook mobiele telefonie van ons? Het contactnummer dat ik hier zie (eindigend op 000) lijkt geen KPN abonnement te zijn, maar wellicht heb je andere(n) die dat wel zijn. Zo ja, vul die nummers in op je forumprofiel. Dan kunnen we die in ieder geval voorzien van gratis extra data ter overbrugging. Als je helemaal geen mobiele telefonie van ons hebt, geef het ook aan. Dan kunnen we kijken of een noodpakket opgestuurd kan worden.


Hoi Erik,

Dank voor je snelle reactie. Dat zou wel ongelofelijk zijn, er is al zo veel fout gegaan en dan zou ook de aansluitdatum niet goed verplaatst zijn (terwijl ik hier nadrukkelijk twee keer om gevraagd heb).

Zou je mij anders even willen bellen op nummer zoals aangegeven in mijn profiel om de mogelijkheden door te spreken? Ik hoor het graag.

Groeten,

Cecile


Ja, dat zou inderdaad zeer vervelend nieuws zijn, @CecileB87 :( We moeten nu de reactie van die achterliggende afdeling afwachten en als we daar uitsluitsel op hebben kunnen we actie ondernemen.  Op het Forum werken we echt via deze topics en kunnen we je niet bellen.Â