Skip to main content

Goedemorgen,

 

Wij willen bij het verhuizen onze TV en internet meenemen naar het nieuwe adres.

Alleen wij gaan in het weekend over en dat kunnen wij niet invullen.

Is het dan zo dat ik verhuismoment op vrijdag moet invullen, maar dat we die vrijdag en zaterdag nog wel tv en internet hebben. Eigenlijk dus tot het moment we het aansluiten in het nieuwe huis?

 

Hallo @LeonvW ,

Nee, op het moment dat je internet aanvraagt op het nieuwe adres, vervalt het op het oude adres. Dan kan je wellicht beter die maandag erop invullen. Dan heb je nog t/m zondag internet en TV op het oude adres. 

Regel de aanvraag wel minimaal drie weken van te voren of liever nog iets eerder.  


Hallo Noordzee, 

 

Maar wij willen op zaterdag over gaan.

Dat betekend dus dat wij op zaterdagavond en zondag geen internet en TV hebben?

 

Ik kwam namelijk wel dit tegen:

Geef aan ons door op welke datum je wenst te verhuizen. De verbinding op je oude adres werkt na 5 werkdagen na de verhuizing niet meer. Als je het modem op je nieuwe adres aansluit, dan sluiten we de verbinding op het oude adres meteen af (ook als de 5 werkdagen nog niet voorbij zijn).

 

 


IK bedoel inderdaad te zeggen dat je niet tegelijkertijd op twee adressen internet kunt hebben. 

Als je op zaterdag meteen internet wilt hebben op je nieuwe adres, dan zul je de aansluiting moeten laten regelen op één van de dagen ervoor. Dus bv op donderdag of vrijdag. Hou er wel rekening mee dat je dan die dag aanwezig moet zijn op het nieuwe adres. 

(De KPN-monteurs doen dit soort klussen alleen doordeweeks.)  

(En dan het modem nog niet in werking (laten) zetten...)


Super, bedankt voor je reactie!