Skip to main content

Beste,

 

Sinds gisteren ben ik in mijn nieuwe woning komen wonen. vrijdag heb ik van kpn bericht ontvangen dat mijn woning gereed is om het internet te installeren. Gisteren ben ik hier de hele middag mee bezig geweest. Eerst doet de hele tijd het witte kastje in de meter kast het niet met het ethernet. Daarna de hele tijd googlen wat ik kan doen volgens kpn moet ik hem dan weer 5 min resetten en de stekker eruit halen. Dat heb ik de hele tijd gedaan zelfs een half uur uiteindelijk gaat het lampje branden van ethernet, alleen op mijn modem (kpn modem 12)  blijft het linker internet knopje maar knipperen. Nu is het al de volgende ochtend en ik had gehoopt dat er iets zou gebeuren, maar het blijft knipperen. 

ik kan ook nergens de klantenservice bereiken. Het is ook super moeilijk om het juiste nummer te vinden.
 

op internet kom ik niet veel verder en ik wil gewoon graag weer genieten van mijn internet. Nog enige tips?

ik heb ook mijn modem al heel vaak 30 sec of langer uitgezet of samen, maar niks helpt..

Hoi @Malouutjee 
Het kpn-nummer is 0800 0402 en is gratis bereikbaar op:
ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 


@Malouutjee Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat de start van je abonnement dan niet goed verloopt en ik denk graag even mee. Het gaat dus om een niet werkende glasvezelverbinding in dit geval? Welke lampjes branden er dan op dit moment precies op het aansluitkastje in de meterkast?

Ik wil ook benadrukken dat we voor storingen wel bereikbaar zijn. Onze openingstijden zijn als volgt: Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar. Zodra je belt kun je inspreken dat je een storing ervaart.

Zou je anders ook jouw profiel kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat gedaan is? Dan kijk ik even mee.

 


Bedankt voor u snelle antwoord. Ik heb geen glasvezel abonnement op het moment. Ik heb een kpn box medium 12 verder heb ik nu al mijn gegevens ingevuld.


Verder branden de lampjes power en enthernet wel. Alleen in het midden staat wel het woord glas, alleen ik heb geen glas vezel en deze brand dus ook niet. Online werd wel aangegeven dat mijn abonnement gewoon mee kon verhuizen zonder problemen.. 

verder restart ik alles ook steeds weer


Als ik zo kijk op basis van het adres dan is wel sprake van een glasvezelverbinding. Dat maakt voor het abonnement niet uit maar dan moet het wel werken natuurlijk. De order is volgens mijn gegevens afgerond. Je hebt de Experia Box op dat kastje aangesloten? Op de pagina: Installatiehulp kun je instructies vinden voor het aansluiten van jouw pakket. Lukt dat niet dan kun je ook altijd nog even bellen met 0800-0402 en dan inspreken dat je een storing ervaart. Dan helpen mijn collega's je verder en kunnen eventueel ook een monteur voor je inplannen.


@Malouutjee,

Kun je eens een foto maken van je aansluiting op zowel het glasvezel kastje? Als je modem?


Er is nu een afspraak gemaakt voor een monteur.. want kpn geeft ook aan dat het al had moeten werken. Heb alleen een uur geleden een afspraak gemaakt en hij zegt dat ik een mail moet ontvangen maar heb geen mail ontvangen hoop maar dat het goed gaat 


Fijn dat er een monteursafspraak is gemaakt. Toch ben ik alsnog benieuwd wat je ziet. Wil je eens foto’s maken? Wellicht dat we het hier toch voor elkaar krijgen om je verbinding zonder monteur actief te krijgen 😉


@Malouutjee Goed dat er dan contact is geweest en dat er een monteur komt! Heb je trouwens ook een mobiel abonnement van KPN? Dan activeer ik een noodbundel zodat je die ter overbrugging kan inzetten in de tussentijd.


Het is één groot drama..monteur is dus nooit gekomen. Half uur in de wacht gestaan aan de telefoon. Afspraak was onvindbaar als gisteren 2 medewerkers de afspraak wel konden vinden..

nu ineens is de afspraak zoek. Verder wordt ik daardoor weer 40 min in de wacht gedrukt krijg ik een nieuwe medewerker aan de lijn weer hele verhaal uitleggen.. nu blijkt dus dat ik helemaal geen koperen aansluiting kan hebben op mijn adres moet er dus morgen een monteur komen om te constateren dat er glasvezel moet worden aangelegd en dan moet daar dan nog een afspraak voor worden gemaakt en daarna kan er ook pas een noodpakket worden aangevraagd nou sorry hoor wat is dit.. ik mag dus sws nog 3 dagen thuis zonder internet zitten.


Gisteren heb ik nog aan de telefoon gevraagd aan alle 4 medewerkers of ik geen glasvezel moet hebben voor mijn aansluiting en toen zeiden alle 4 medewerkers nee koper kan altijd, als ik vandaag dus te horen heb gekregen dat op mijn adres alleen glasvezel kan..

 

ben super teleurgesteld heb amper internet mb op mijn telefoon over en ben natuurlijk vrij van mn werk dus zit ik hier maar wat in mijn woning.. heb helaas hollandsnieuwe geen kpn.

 

nu maar afwachten morgen op een monteur en dan hoop ik maar dat zo gauw mogelijk een afspraak wordt gemaakt met de netbeheerder net vorige maand al 2 maanden problemen ervaren in mn vorige woning waardoor ik ook een noodpakket moest dus nen echt zoo teleurgesteld in kpn en kan helaas mn abo nog niet opzeggen..


Dat spijt mij oprecht om te lezen Malou en ik vind het jammer dat dit dan zo stroef verloopt allemaal. Ik zie de afspraak van de monteur voor morgen in het systeem staan tussen 13.00 en 17.00. Ik hoop dat morgen dan alles kan worden afgerond. Ik krijg helaas op zo'n korte termijn geen noodpakket bij je en zoals je begrijpt kan ik alleen op KPN nummers een noodbundel activeren. Nogmaals excuses en post gerust bij verdere vragen nog even een bericht.