Skip to main content

Goedemorgen, 

 

3 weken geleden heb ik mijn verhuizing doorgegeven per 10-12-2022.Dan ga ik definitief naar mijn nieuwe woning.

Alleen is nu mijn abonnement al naar de nieuwe woning over gezet terwijl ik daar nog niet woon en ik dus in mijn huidige woning geen internet, tv en telefoon meer heb.

Ze hebben een bevestiging gestuurd per mail, dat per 2-12-2022 de verhuizing gepland staat. Echter heb ik de mail door de drukte over het hoofd gezien, dus heb ik niet eerder kunnen bellen om het op te lossen.

Net alsnog gebeld met KPN. Kunnen een noodpakket regelen maar dat duurt een dag of een paar dagen wanneer dat goedgekeurd wordt en dan nog eens de tijd dat het onderweg is met postnl. Daar heb ik dus niets aan, eer dat er is ben ik al over naar de nieuwe woning. Wel kon ik extra data op mijn mobiel krijgen,maar die gebruik ik eigenlijk niet zo veel,ik gebruik gewoon mijn computer. De medewerker had het over hotspotten en zo,maar ik heb geen idee wat dat is en hoe het werkt. Ik ben 67, ik kan online best wat dingen doen maar daar heb ik allemaal geen  verstand van.

Is er echt geen andere optie zodat ik nog een paar dagen gewoon tv kan kijken en op internet wat laatste dingen voor mijn verhuizing kan regelen, gewoon via mijn computer?

Via deze link Persoonlijke hotspot maken: altijd en overal internet (kpn.com) staat het maken van een hotspot uitgelegd. Misschien dat anders een familielid of kennis u daarbij kan helpen?


Helaas niet. En ik snap er helaas ook helemaal niets van. 

Maar toch bedankt voor de moeite. 


Hi @Lineke55 en welkom op het forum! Niet bepaald prettig dat het te vroeg is gegaan ondanks de bevestigingen. 😕 Ik kan me voorstellen dat je met alle drukte een mail over het hoofd kan zien. Morgen is het dan toch zover, dus hopelijk is het in de tussentijd toch gelukt om een hotspot te maken of op een andere manier te internetten en kun je morgen zonder problemen van je diensten genieten. Veel succes met de verhuizing!