Skip to main content

KPN waarom is het zo moeilijk om een verhuizing te regelen?  Ik ben al 6 weken verder maar er is nog niks geregeld en de medewerkers laten me maar wachten en er gebeurt helemaal niks. 
Ik wil gewoon gebeld worden met een oplossing.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hier heeft KPN een speciale procedure  voor en een web document. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Succes


Dat klinkt niet best? Heeft u nu helemaal geen diensten?


Een noodpakket wat met twee thuiswerkenden niet goed functioneert en digitenne wat ook half werkt. 


Vandaag bijna een uur in de wacht gestaan terwijl een medewerker voor mij een oplossing ging zoeken en vervolgens werd de verbinding verbroken en zijn ze te beroerd om terug te bellen. Vervolgens heb ik boos opgebeld en wil mevrouw me niet te woord staan. Schandalig!

En dat terwijl mij vrijdag nog is toegezegd dat de dame die ik toen sprak mij terug zou bellen. Niks gehoord.


Het is een puinhoop bij kpn


Zo hoort het natuurlijk niet. Een moderator gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je meekijken en/of aktie ondernemen.


Goedenavond @INRI. Ik vrees dat ik hierin niet meer kan betekenen dan mijn telefonische collega's.
Ik begrijp uit je berichten en het feit dat je al een noodpakket hebt dat dit al bij de juiste afdeling ligt.
Op dit moment kan ik met enige zekerheid zeggen dat op dit moment we niet meer kunnen dan hun oplossing afwachten.
Zij moeten je daarover ook op de hoogte houden/stellen.

Wat betreft je noodpakket, die moet natuurlijk wel gewoon goed werken!
Hoe branden de lampjes daarop?
Op deze pagina kun je zien welke mast het dichste bij jou staat en waar je het 4G modem het beste neer kunt zetten.

@CorL Het klachtenformulier (hoewel hier wel relevant) is bedoeld om je onvrede kenbaar te maken bij onze collega's van de klachtenafdeling en heb je eigenlijk alleen wat aan als het probleem opgelost is.
Ook zij kunnen dergelijke zaken niet bespoedigen.



@CorL dat formulier (hoewel hier wel relevant) is bedoeld om je onvrede kenbaar te maken bij onze collega's van de klachtenafdeling en heb je eigenlijk alleen wat aan als het probleem opgelost is.
Ook zij kunnen dergelijke zaken niet bespoedigen.

@Thomas,

Voor de goede orde, volgens mij werd er gevraagd om het klachtenformulier en omdat ik dat toch onder een link heb staan was het een kleine moeite dat te geven. Maar de titel is aangepast. :rofl:


Ik heb inmiddels weer iemand aan de telefoon gehad en het lijkt deze week opgelost te worden. 
Ik ben goed te woord gestaan en ik heb voor het eerst excuses ontvangen over de stand van zaken. Ik ga inderdaad nadat alles is opgelost een klacht indienen, dat is mij vanavond ook geadviseerd.