Skip to main content

31/8 zou mijn verhuizing afgerond worden. Monteur aan huis gehad. Na 2,5 uur vertrokken, geen internet en monteur wist niet waarom. 
 

7/9 opnieuw monteur. Die gaf aan geen dat we IP-adres hadden. Achterliggende afdeling ingeschakeld. Zou met paar uur opgelost zijn.

 

8/9 gebeld. Actie zou op verkeerd ordernummer gezet zijn. Maar t zou nu goed moeten komen. Voor 13/9 opnieuw monteur ingepland. 
 

12/9 nog contact gehad met KPN. Nee, alles is opgelost. Vanaf 13/9 is er internet.

13/9 ‘s ochtends gebeld omdat status lampjes op modem ongewijzigd zijn. Eerst een medewerker die niet eens het dossier wil lezen aan de telefoon. Gelukkig daarna iemand die wel moeite doet. Wat blijkt, het is niet in orde… Bel maar terug als t donderdag nog niet werkt.

Geduld is nu echt bereikt…. Helaas net nieuw contract (klein zakelijk). 
 

Nu zeer sceptisch… waar word ik donderdag weer mee afgescheept als t niet werkt…

Hi @Internetloos KPN, van harte welkom op ons forum.

Ik lees dat je al even bezig bent met verbinding krijgen na jouw verhuizing. Wat rot om te horen, goed dat je het aankaart. Het gaat om een nieuw, klein zakelijk contract. Dit forum is voor de particuliere klanten en abonnementen van KPN. Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je hier een seintje? Dan kijken we graag even mee naar wat we voor je kunnen zien en doen.


Aangevuld! Hopelijk komt er snel duidelijkheid en op heel korte termijn een oplossing.

De acceptabele termijn voor afwikkeling van dit probleem is al ruimschoots verstreken voor mij. Daarnaast vind ik het heel vervelend dat ik veel tegenstrijdige informatie krijg. Vertrouwen is voor mij gedaald tot ver onder 0.


Het is overigens geen nieuw abonnement. Op oude adres al actief.


@Internetloos KPN Ik heb je dossier erbij gepakt en begrijp volkomen dat geduld begint op te raken. Het liep inderdaad spaak op het feit dat er op die nieuwe aansluiting geen IP-adres kon worden toegewezen. Volgens mijn laatste informatie kan de monteur die vandaag komt het pakket nu aansluiten.  


De monteur is vanmorgen door een achterliggende afdeling geannuleerd omdat het probleem niet opgelost is (informatie 08:30 vanmorgen). 

Er schijnt nog steeds geen IP adres te zijn. 
Lampjes op modem nog steeds ongewijzigd (sinds 31/8).

Dit is dus precies wat ik bedoel. Ik krijg steeds wisselende (tegenstrijdige) informatie, maar geen werkende internetverbinding.
 

 


Nog steeds geen internet, ook geen monteur..,.


@Internetloos KPN Ik heb je dossier erbij gepakt en begrijp volkomen dat geduld begint op te raken. Het liep inderdaad spaak op het feit dat er op die nieuwe aansluiting geen IP-adres kon worden toegewezen. Volgens mijn laatste informatie kan de monteur die vandaag komt het pakket nu aansluiten.  

Vooralsnog geen internet. Ook geen monteur gezien overigens…. Te lastig blijkbaar…


@Internetloos KPN Dat vind ik jammer om te nemen. Want in mijn vorige bericht baseerde ik op de notities van mijn collega's van de Backoffice. Is er in zijn geheel geen contact meer vanuit hen gekomen?


@Internetloos KPN Dat vind ik jammer om te nemen. Want in mijn vorige bericht baseerde ik op de notities van mijn collega's van de Backoffice. Is er in zijn geheel geen contact meer vanuit hen gekomen?

Sinds gisterenochtend niets meer vernomen. Begreep dat donderdag de 5 werkdagen voorbij zijn. Ondertussen erg sceptisch en geïrriteerd. IVM kantoor aan huis en 3 studerende kinderen is onze 1gb glasvezel een must.


Dat begrijp ik volkomen, zeker als je bedrijfsvoering daar onder te leiden heeft. Ik zal de betreffende afdeling nog even een reminder sturen maar ik hoop ook dat er morgen dan meer duidelijkheid is. 


Dat begrijp ik volkomen, zeker als je bedrijfsvoering daar onder te leiden heeft. Ik zal de betreffende afdeling nog even een reminder sturen maar ik hoop ook dat er morgen dan meer duidelijkheid is. 

Zojuist nog maar eens gebeld. Blijkbaar komt er nu ineens een extra dag bij. Maar als t morgen nog niet werkt dan wordt het geëscaleerd. Zucht… heb t gevoel dat ik aan t lijntje gehouden wordt.
 

Wat ik triester vind is dat de klantenservice medewerker klein zakelijk me vandaag letterlijk zei dat ik die klant ben die altijd boos wordt. Zou zo gelogd staan. Tja iedereen kan iets loggen. En die steeds de verbinding verbreekt (inderdaad bij 1 medewerker gedaan die weigerde het dossier te lezen omdat het zo lang was), terwijl de klantenservice dit al tot 3x toe bij mij gedaan heeft. 
 

Toen ik bij het laatste contact met de klantenservice aangaf dat ik hoopte dat er dan nu wel eerlijk gelogd zou worden de opmerking “zo bijzonder dat u toch elke medewerker geïrriteerd krijgt”, ik ga nu de verbinding verbreken. Kreeg nog wel een goede dag gewenst.
 

Pardon?? Als de KPN eerlijk zou communiceren, niet elke keer een andere oplosdatum zou geven en mij als klant het gevoel zou geven dat er alles aan gedaan wordt en ik niet steeds het hele verhaal uit hoef te leggen zou dit heel veel schelen.
 

Mag ik enigszins geïrriteerd zijn over de gang van zaken nu er na ruim 2 weken nog geen oplossing is? En dan moet ik maar begrip hebben voor de klantenservice medewerkers.

KPN ik vind het triest. Zeer teleurgesteld dat er zo omgegaan wordt met iemand die al zo’n 20 jaar klant is. Vanaf de allereerste adsl verbinding.

 


@Internetloos KPN Laat ik beginnen met zeggen dat ik die frustratie volkomen begrijp, zeker als de oplosdatum en communicatie hierover niet duidelijk is. En ik vind ook dat het minste wat je van ons mag verwachten dat je professioneel te woord word gestaan. Ik moet alleen eerlijk zijn: ik kan dit helaas niet versnellen 😞 . Ik zie dat het backoffice er mee bezig is en dat het dossier actief is. Ik hoop dat er snel een oplossing voor handen is. 


@Internetloos KPN Laat ik beginnen met zeggen dat ik die frustratie volkomen begrijp, zeker als de oplosdatum en communicatie hierover niet duidelijk is. En ik vind ook dat het minste wat je van ons mag verwachten dat je professioneel te woord word gestaan. Ik moet alleen eerlijk zijn: ik kan dit helaas niet versnellen 😞 . Ik zie dat het backoffice er mee bezig is en dat het dossier actief is. Ik hoop dat er snel een oplossing voor handen is. 

Ben bang dat ik de oplossing buiten KPN moet gaan zoeken. Eerste contact met Ziggo gelegd. Hoop dat jullie hier voor Ziggo kan leveren een werkende glasvezel verbinding hebben. 
 

Vandaag een KPN klantenservice medewerker gesproken die vertelde dat ik een mail zou hebben gehad. Nou die moet ik nog steeds ontvangen. 
 

Ondertussen de betaling gestorneerd. Betaal zodra verbinding weer werkt.

 

20 jaar lid en elke dag met een nieuw kluitje in t riet gestuurd worden. Te triest voor woorden.


Had de hoop ondertussen een beetje opgegeven, maar het is toch eindelijk gelukt.

Ik heb thuis weer diensten.

 


@Internetloos KPN  Dan ben ik blij dat het dan nu toch is afgerond. Het spijt mij dat een oplossing dan zoveel voeten in de aarde heeft gehad. Alles werkt dus nu naar wens?