Skip to main content

Wij hebben een verhuizing aangevraagd per 23 september, nu krijgen we een paar weken later ineens de bevestiging dat dat 27 september gaat worden. Dat zou betekenen dat we dagen zonder internet zitten. In verband met thuiswerken is dat geen mogelijkheid. Hebben jullie hier een (tijdelijke)oplossing voor?

Welkom op het forum @Bj5991! 

Voor dit soort vragen is het beter om contact op te nemen via 0800-0402. Via de klantenservice kijkt iemand direct met je mee. 

Wil je toch liever via het forum geholpen worden, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je verder. 🙂


Ik heb mijn profiel ingevuld 🙂 @Bram_ 


Kan verwijderd worden, is geregeld.


Kan verwijderd worden, is geregeld.

Hoi @Bj5991, goed om te horen! Fijn dat je het laat weten. 

Ik zag je berichtje met het verzoek om je account te verwijderen. Dat is niet per se nodig als je vraag beantwoord is, het mag natuurlijk wel. Als je dan later weer gebruik van het forum wilt maken, kan je altijd een nieuw account aanmaken. Weet je zeker dat je je account verwijderd wilt hebben?


Hoi @Bj5991, goed om te horen! Fijn dat je het laat weten. 

Ik zag je berichtje met het verzoek om je account te verwijderen. Dat is niet per se nodig als je vraag beantwoord is, het mag natuurlijk wel. Als je dan later weer gebruik van het forum wilt maken, kan je altijd een nieuw account aanmaken. Weet je zeker dat je je account verwijderd wilt hebben?

Ja weet het zeker!Â