Skip to main content

KPN EEN verhuizing blijkt lastige oefening voor KPN

Ik heb in juli contact gehad over de verhuizing per 10 augustus van Bunnik naar De Steeg. Daarbij heb ik aangegeven dat het installeren van de lijn nog zou moeten gebeuren. Antwoord was dat ik dat zelf zou kunnen. Uiteindelijk blijkt dat die verhuizing blijkbaar bij jullie niet is vastgelegd, waardoor ik op 14 augustus jl. opnieuw contact moest hebben. Het schijnt zo te zijn dat we nu (19 augustus) signaal hebben, maar we kunnen er nog steeds niet mee werken. Een KPN monteur zou niet alleen zeer welkom zijn, maar vanuit jullie bezien noodzakelijk.

Ik heb ook de melding gekregen dat mijn databundel volledig is verbruikt. Nogal logisch, bij gebrek aan een werkende internet verbinding moet ik via mijn hotspot werken. Onverteerbaar dat hierop geen actie wordt genomen. De medewerker aan wie ik op 14 augustus meldde dat dit gebeurde, gaf aan dat dit niet was te voorkomen....

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN omdat we zeer tevreden waren over KPN. Als KPN echter niet in staat blijkt te zijn een simpele verhuizing goed te regelen, dan overwegen we om het contract te ontbinden en terug te gaan naar Ziggo. 

Hoi @WFdeLange. Wat een vervelende situatie. Aangezien het om een KPN EEN abonnement gaat kan je het beste een topic op ons Zakelijk Forum aanmaken. Dan kunnen mijn collega's het verder uitzoeken.


Prachtig, een account aangemaakt, maar ik kan nu weer geen topic aanmaken. Account is geactiveerd, melding ‘U heeft helaas geen rechten om een nieuw topic te starten.’ Ik word niet meer tevreden. @Vikash Wellicht kunt u de topic doorzetten naar Zakelijk. 


Ik wil gewoon een monteur die het komt oplossen. Is dat teveel gevraagd? :rage:


Wat vreemd dat het niet lukt om een topic aan te maken. Ik had je graag verder geholpen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. Ik zal één van mijn collega's (zakelijk) aanspreken. 


@Vikash bedankt, net bericht dat ik een topic kan vastleggen.


Dat klopt. Ik heb zojuist contact opgenomen met één van mijn collega's. Hij heeft het opgelost zodat je daar nu een vraag kan stellen. Ik hoop dat het probleem snel wordt verholpen. :relaxed: