Skip to main content

Hallo,

Hallo, ik heb ruim op tijd (05-12-2021) mijn verhuizing bij KPN doorgegeven. Helaas blijkt dat de monteur pas op 06-01-2022 langs bij mij thuis komt voor installatie. Ik zit zonder internet samen met de kinderen die kunnen geen dag zonder verbinding en dat is met thuis moeten werken zeer frustrerend. Ik had beter op kunnen zeggen en bij de concurrent een nieuw abonnement af kunnen sluiten dan had ik nu, 2 dagen na verhuizing, alles werkend gehad. Ik baal hier echt van!


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen,  dat is natuurlijk balen. Goed dat je hier je verhaal doet. Een moderater gaat hier snel op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hallo @Hilversum88 ,

Vervelend! 
 

Er wordt geadviseerd om een verhuizing minimaal drie weken van te voren op te geven. Maar nu aan het eind van het jaar met de feestdagen zijn de monteurs vaak ook enkele dagen vrij en lopen de wachttijden op. 
 

Het is nu niet mogelijk om de afspraak te vervroegen. Wel kun je bij KPN een noodpakket aanvragen zodat je in ieder geval mobiel internet hebt en TV via Digitenne. KPN is hiervoor te bereiken via 0800-0402. 


Hoi @Hilversum88, welkom op ons forum!
Een verhuizing is altijd lastig kort dag te regelen.
Zoals Noordzee hierboven al noemt kunnen we die nu helaas niet vervroegen en zou een noodpakket de beste oplossing zijn. 

Ik zie dat je mijn collega's vanochtend al gesproken hebt en zij die opgestuurd hebben.