Skip to main content

Ik ga op 1 juni verhuizen.

De verhuizing heb ik al op 12 mei doorgegeven.

Kpn kan het pas 4 juni opleveren, maar de 3 dagen dat ik niet van kpn gebruik kan maken moet ik gewoon betalen,  volgens helpdeskmedewerkster is dat botweg gewoon zo (dat waren haar woorden).

 

Het rare is dat op nieuwe adres gewoon KPN aanwezig is met glasvezel , maar het heeft te maken met wanneer vorige bewoner zich heeft afgemeld.

Ik ken de vorige bewonder en die heeft 29 mei al afmeld datum opgegeven.

 

Omdat nieuw adres een nieuw kennen getal heeft moet ik een nieuw telefoonnummer krijgen, volgens helpdeskmedewerkster moet ik dat via de mail ontvangen hebben, maar na verder kijken dan neus langs is, je snapt het al nog geen nieuw nummer bekend.

 

Ik moet zeggen dat ik het zeer asociaal van KPN vind dat ( ook al is het maar 3 dagen ) , als dat zo is,  dat ik toch die dagen moet betalen.

 

Verder als ik zo hier het forum lees, mag je toch maar gewoon hopen dat alles weer werkt 4 juni

Welnee je gaat betalen zodra je modem actief is. Niet eerder en niet later.


Welnee je gaat betalen zodra je modem actief is. Niet eerder en niet later.

Helpdeskmedewerkster was toch heel stellig dat ik bij een verhuizing gewoon door moet blijven betalen.

Vandaar mijn frustratie hier.

 

Ik heb de verhuizing ruimschoots doorgegeven , op het nieuwe adres is gewoon glasvezel, vorige bewoners hebben 29 mei als afmeld datum,  maar KPN krijgt het niet op tijd voor elkaar.

Ik heb gewoon wel alles op tijd geregeld, maar mag nu iets betalen wat ik niet geleverd krijg


Ik had even over het hoofd gezien dat het een verhuizing was.:disappointed: Een moderator gaat je daar meer over vertellen. Die reageert binnenkort. 


Nou zal mij benieuwen wat een  moderator uit zijn of haar hoed tovert 


Nieuw telefoonnummer is ook nog niet bekend?? Hoe moeilijk kan het zijn?


Hi @ivo46,

Bij een verhuizing naar een gebeid met een ander kerngetal, wordt het nieuwe nummer inderdaad per mail met je gedeeld, maar pas op of vlak voor de verhuisdatum. Eerder is hij bij ons niet bekend/gereserveerd. Zodra er een nummer toe wordt gekend aan jouw abonnement, krijg je daar bericht over!

Dat je buiten jouw schuld om een aantal dagen geen gebruik kunt maken van je abonnement is natuurlijk erg flauw en ik ben het met je eens dat het niet helemaal terecht is dat je wel voor deze dagen moet betalen. Zou je hier weer een bericht willen sturen zodra je online bent in het nieuwe huis? Dan ga ik er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je de abonnementskosten van die dagen weer van ons terugkrijgt!


Hi @ivo46, als ik je abonnement nu bekijk, lijkt het er op dat de verhuizing op 7 juni af is gerond en dat alles het vanaf die datum goed doet, kan je dit bevestigen?


Hi @ivo46, als ik je abonnement nu bekijk, lijkt het er op dat de verhuizing op 7 juni af is gerond en dat alles het vanaf die datum goed doet, kan je dit bevestigen?

Hallo Maja, dat klopt helemaal,  vanaf maandag 7 juli werkte het internet goed.

Ik moet wel vermelden dat ik de tv nog niet aangesloten heb, maar omdat internet en telefonie gewoon werkt , de tv het ook zal doen.

 

 

 

 


Ah super, dat van de tv zal je helemaal gelijk in hebben :slight_smile:

Dan heb je dus een week zonder gezeten, ik ga er voor zorgen dat je de abonnementskosten van deze week weer van ons terugkrijgt. Dit bedrag zal op de factuur van juni of juli in mindering worden gebracht!


Ah super, dat van de tv zal je helemaal gelijk in hebben :slight_smile:

Dan heb je dus een week zonder gezeten, ik ga er voor zorgen dat je de abonnementskosten van deze week weer van ons terugkrijgt. Dit bedrag zal op de factuur van juni of juli in mindering worden gebracht!

Bedankt voor de service:thumbsup: