Skip to main content

Goedenmiddag,

ik heb bijna 2 maanden geleden.mijn verhuizing doorgegeven. Woon nu al een maand op mijn nieuwe adres maar heb nog steeds geen TV en Internet.

Heb al vele telefoontjes gepleegd, gechat en gemaild maar niets helpt blijkbaar. Veel toezeggingen gehad maar totnutoe geen resultaat.

De voorlaatste email die ik van jullie kreeg gaf aan dat ik op 15 juni a.s. verhuisd wordt.

De laatste email geeft aan dat door drukke werkzaamheden deze datum NIET wordt gehaald. Dat wordt nu 11 juni, 4 dagen eerder dus 🤭.

Het enige wat wel goed werkt is het incasseren van het abonnementgeld.

Wie van jullie bij KPN kan er eindelijk eens voorv zorgdragen dat ik krijg waar ik voor betaal?

Hoi @Franzl, welkom op het forum!
Ik vrees dat ook ik de levering niet kan vervroegen maar heb je al wel een noodbundel of noodpakket gekregen?
De abonnementskosten voor deze periode kunnen we natuurlijk altijd wel  iets in betekenen maar dit kan pas als de verhuizing straks volledig afgerond is. 


Hoi Thomas, ik heb i.d.d. een noodpakket gekregen maar dit bleek niet geactiveerd.

Op 5 mei jl. contact gehad en die dame zou per ommegaande een nieuwe kaart opsturen die wel geactiveerd zou zijn.

Heb haar nog op het hart gedrukt e.e.a. naar het nieuwe adres te sturen, wat ze zou doen.

Nu 2 weken later nog steeds niets ontvangen helaas.


Ah, dat is balen zeg! Ik kijk graag even mee.
Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, ik vermoed met je nieuwe adres. Daar kan ik hem helaas nog niet op zoeken(tot de verhuizing voltooid is). Het klantnummer mist geloof ik een cijfer. kun je die controleren?


Ha dat klopt, heb het aangepast


Bedankt voor je gegevens @Franzl, ik heb het verzoek bij mijn collega's achter de schermen neergelegd het noodpakket (dongel + digitenne) te heractiveren. Dit gebeurt doorgaans de eerstvolgende werkdag. Je krijgt hier nog een sms over, zodra deze geactiveerd zijn moet de digitenne ontvanger ongeveer een half uur op NPO1 staan om zich weer aan te melden. Daarna moeten alle zenders het weer doen!


Dank je wel! Ik hoop dat het voor elkaar komt! Heeft het activeren nog te maken op welk adres de apparatuur staat?


Hoi @Franzl

Voor de activatie maakt dat niks uit! Ik hoop dat het lukt :blush:


Fijn!  Ik hoop ook dat er eindelijk eens iets goed gaat.

Fijne avond nog!


Hoera, de activatie is gelukt! Hartelijk dank👍


ah gelukkig! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!


Goedemorgen.

En nu het volgende probleem, geen WIFI meer 😭. Daar hebben jullie vast wel een oplossing voor!


Hoi @Franzl, wat een gedoe zo allemaal. Kun je iets meer aangeven wat er precies misgaat? Doet de 4G router het helemaal niet meer? Of werkt hij wel en kun je er mee verbinding, maar kun je vervolgens niet daadwerkelijk internetten?

Let er op dat het een mobiele router is, die dus verbinding moet maken met een mobiele mast. Zorg dat je hem in huis ergens neerzet waar hij dan ook een zo goed mogelijk bereik heeft. Je kunt hem verder ook nog een keer herstarten, soms helpt dat. 

Als dat niet zo is, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met het 097-nummer van de simkaart die in de router zit? Dan kunnen we dit hier verder nakijken. 


Hoi Erik, zojuist gechat en het blijkt dat er geen GB's meer waren. Wordt vandaag nog opgelost.


Ah, da's ook een mogelijkheid inderdaad :) 


Helaas, ondanks (alweer) een toezegging nog steeds geen internet!

Ik vraag me af wat er nou zo moeilijk is om dit te regelen? Kan nou niemand mij helpen dit op te lossen?


Hey @Franzi, goed dat je het hier meldt! Vreemd dat er nog steeds geen GB's op gezet waren. Ik heb er even samen met een collega naar gekeken en je zou nu toch echt 100GB op je noodpakket moeten hebben. Laat je even weten of het werkt?


Hoi José, 

Telefoons en laptop geven aan dat we "verbonden zijn zonder internet" met  MobileWifi-976C.

Dus we kunnen nog niets 😞


Het is gelukt! Dankbaar en een fijne dag nog@


Verdorie :disappointed_relieved:  Heb je de mifi-router al eens herstart? Zo nee, zou je dat eens willen proberen en kijken of het daarna werkt? 


Oh ik had net je laatste reactie gemist. Mooi dat het is gelukt! :blush: Fijne zondag!