Skip to main content

Hi KPN,

 

Ik zal binnenkort gaan verhuizen, maar die woning heeft al een internet provider lopen. Zal ik dan mijn abonnement moeten opzeggen of is het zo dat ik ondanks de aanwezigheid van internet mijn abonnement mee kan nemen en zodoende mijn eigen router heb waar ik dan nog gebruik van kan maken totdat mijn contract afloopt? Ik zie graag een reactie tegemoet,

 

Met vriendelijke groet, 

Danilo

Op KPN.com kan jij zien of KPN op dat adres levert. Zo ja dan kun je een verhuizing aanvragen.


Hi @Verhuizen naar nieuwe woning, welkom op het forum. 

De vraag is ook van wie die internetverbinding eigenlijk is. Van de oude bewoners? Ik neem aan dat zij dit dan meenemen of opzeggen. Of is dit een woning inclusief een internetverbinding in de huurprijs? 

Daarnaast is het ook van belang om via www.kpn.com te controleren of wij daar kunnen leveren. 


Danilo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hallo,

Ik heb inmiddels begrepen dat er inderdaad al een pakket is aangesloten via glasvezel dus mijn pakket kan niet mee. Ik heb hierover al contact gehad. Alsnog bedankt voor de reacties.