Skip to main content

Mijn moeder is vanwege de ziekte van Alzheimer op 19 oktober jl verhuisd naar een verpleeghuis. Daar heeft ze een eigen kamer met mogelijkheid tot aansluiting van eigen telefoon, TV en internet. Op vrijdag 16 oktober heb ik de verhuizing telefonisch doorgegeven na 3 kwartier in de wacht Te hebben gestaan. Er is vorige week een pakket bezorgd op het oude adres van mijn moeder met op de doos de bevestiging dat er vandaag, 3 nov, een monteur de boel aan zou komen sluiten. Echter die is niet verschenen, omdat deze zou zijn geannuleerd. Waarom? We weten het niet. Wanneer we proberen te bellen krijgen we constant te horen dat het op dat moment erg druk is en worden verzocht het later weer te proberen. Ondertussen heeft mijn moeder nog steeds geen TV en telefoon op haar kamer in deze coronatijd. Moeilijk kan het niet zijn, want er ligt een aansluiting in het pas gebouwde verpleeghuis. Alles is er modern.

Zelf heeft mijn moeder niet meer het vermogen te reageren of mee te denken. Ze is daarvoor afhankelijk van ons, haar kinderen. Waarom maakt KPN het zo moeilijk contact te krijgen? Van een modern communicatiebedrijf mag je beter verwachten. Ook dat ze rekening houden met mensen die niet (meer) om kunnen gaan met de modernere communicatiemiddelen.

Goedemorgen @Namens mijn moeder Jantje, welkom op ons forum!
Bedankt voor je bericht! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit zo moeizaam verloopt. Sorry daarvoor!
Ik kijk graag met je mee naar de voortgang.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hi @Namens mijn moeder Jantje, we hebben tot nu toe geen reactie van je gezien, kunnen we nog iets voor je betekenen of is het uiteindelijk wel gelukt om het via een andere weg opgelost te krijgen? Hoor het graag!