Skip to main content

op 14-1 zou KPN de verhuizing regelen. de monteur was er om 8 uur maar kon geen verbinding maken. zou om 1500 uur terug komen maar is nooit geweest. ik ben aan het lijntje gehouden tot 1830 uur. 20-1 zou de monteur opnieuw komen. tot die tijd heeft mijn netwerk plat gelegen. . Tussen 8 en 10 uur zou hij komen maar kwam pas om 1030 uur . toen is de verbinding wel tot stand gebracht.

KPN laat verder niks van zich horen en ik zit met de ellende dat ik niet aan mijn bedrijfsgegevens kan komen en klanten teleur moet stellen.

Nu kan ik een storing indienen en krijg maximaal 8 euro. Hoe kan ik dit samen met KPN oplossen?

Hoi RCLI, welkom op het forum. Jammer te horen dat de verhuizing niet in een keer goed is gegaan 😞 In de basis vergoeden we abonnementskosten naar rato voor de periode dat je geen diensten hebt gehad. Hiervoor kun je echter het beste even contact opnemen via 0800-0402, of een chat starten via de servicepagina.


Hoi Erik, Dit heb ik gedaan maar kom telkens niet verder. Ik zou het fijn vinden als KPN met mij contact opneemt om dit op te lossen.


Als je echt direct contact wilt met iemand dan is bellen het snelst en het handigst. Maar ik kan het een en ander voor je nakijken als je wilt, RCLI. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Ik kom er dan, via het forum, zo snel mogelijk bij je op terug. 


Hoi Erik, ik heb het formulier ingevuld, ik hoop dat je iets kunt betekenen.


Dank je, @RCLI. Ik zie de notities terug over de monteur en het gebeuren daaromheen, erg vervelend. Vooral als je de aansluiting ook zakelijk gebruikt. In het algemeen: een eigen (klein) bedrijf voeren op een consumenten internetaansluiting is vaak geen probleem. Maar wees je wel bewust van het feit dat een consumentenaansluiting niet dezelfde service biedt als een zakelijke aansluiting. Natuurlijk doen we bij dienstuitval ons uiterste best om dat ook zo snel mogelijk te verhelpen, maar het kan dan wel voorkomen dat een monteur pas een dag of wat later ingepland kan worden. Als het voor je bedrijfsvoering erg belangrijk is om te allen tijde online te zijn, dan is het wellicht de moeite waard om een zakelijk abonnement af te nemen. 

Wat betreft vergoeding, ik zie dat de collega je verwezen heeft naar het formulier vergoeding netwerkstoring. Echter is dat formulier bedoelt voor algemene storingen. Aangezien het hier om een individueel probleem ging, geeft het formulier dan maximaal drie dagen aan vergoeding. Wat natuurlijk niet overeenkomt met de naar rato vergoeding zoals ik eerder al noemde. Dit moet dan ook handmatig door ons gedaan worden. Excuses dat de collega dit niet direct heeft gedaan. Ik heb dit bij dezen alsnog gedaan voor de week die jij zonder diensten hebt gezeten. Je krijgt dit op je komende factuur in mindering gebracht. 


Hoi Eric, fijn dat we het toch nog hebben kunnen regelen en je duidelijke uitleg.