Skip to main content

Op 14 juli een bevestiging gehad dat mijn verhuizing is doorgegeven. Nieuwe adres etc juist genoteerd (dat was ook al een heel gedoe met de klanten service, ze konden het niet vinden en ben er meer dan een uur mee bezig geweest).


Vrijdag 21 juli zou deze verbinding actief zijn, ook aldus mail van 14 juli. 
Alles keurig aangesloten volgens instructie, apparatuur ontvangen etc.
Lampjes branden, maar Glasvezel signaal komt niet binnen (dat lampje brand niet). Geen sms ontvangen. 
KPN zet de verhuizing steeds niet door en blijft fouten maken in de postcode en huisnummer.
Mijnkpn blijft oude adres aangeven. App zit vol met bugs en het heeft mij een uur geduurd om op dit forum te komen. 

Kortom: Meermaals gebeld met klantenservice en verhuis service wat ook veel tijd kost, beloven steeds dat er wat gaat gebeuren maar nu wederom zonder internet! 
 

Het is een kwestie van knopje omzetten in het systeem, simpel zou je zeggen. 

Maar lijkt erop dat de verhuis service steeds verzaakt in actie nemen. 

Enorm storend, gezien ik dit voor werk nodig heb en wel gewoon moet doorbetalen. 

Ik wil heel graag opzeggen want ik blijf niet bellen voor loze beloften van KPN… Blijkbaar haperen de systemen aan alle kanten.

Bij de klanten service ga je van kastje naar de muur en wordt je zoet gehouden.

Dat klinkt niet best @JSv001 . Ik ben bang dat de netwerkbeheerder in aktie moet komen. Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd...


Hallo @JSv001, jammer om te lezen dat de verhuizing bij jou niet voorspoedig verloopt.

Normaal gesproken duurt een verhuizing 2 tot 4 weken. Hoe lang het precies duurt voor jouw verbinding actief kan zijn op jouw nieuwe adres, is afhankelijk van het type verbinding dat er op jouw nieuwe adres ligt. Het is niet zo simpel als 1 schakelaar in het systeem omzetten. Er komt meer bij kijken. Zo moet er ook een KPN monteur naar de wijkcentrale of straatkast om te zorgen dat de verbinding op jouw nieuwe adres actief wordt. Dat jouw verhuizing binnen een week geregeld zou kunnen zijn, verbaasd mij dan ook.

Ik kijk graag even met je mee wat de status van jouw verhuizing is. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Beste Denise,

dank ik heb het ge-update in het profiel

Ik hoor graag van jullie. 


Bedankt @JSv001.

In jouw eerste bericht zeg je dat je de verhuizing op 14 juli hebt doorgegeven. Ik zie wel dat je 14 juli gebeld hebt om de verhuizing door te geven. Maar ik zie verder geen bevestiging van de verhuizing. Ik kan dus ook niet zien wat de verhuisdatum had moeten zijn.

Op 22 juli heb je opnieuw contact opgenomen omdat je geen internet had op het nieuwe adres. Hierom is er op 24 juli een afspraak met een monteur gemaakt voor 2 augustus. Met het maken van deze afspraak is ook de aansluitdatum verplaatst. Nog diezelfde dag is deze afspraak geannuleerd en heb je een afspraak gemaakt voor 26 juli. In de tussentijd heb je gebruik kunnen maken van een Direct Online Pakket.

Voor zover ik kan zien, is jouw verbinding moment nu actief. Er is op dit moment dus weinig dat ik nog kan doen.