Skip to main content

Omdat onze verhuisdatum niet exact bekend was, is ons advies gegeven een nieuw abonnement af te sluiten. Daarbij is ons niets verteld over aansluitkosten en dubbele abonnementskosten en een nieuw vast nummer. Op het moment dat wij het oude abonnement zouden opzeggen zou dit ook per direct stoppen. Vervolgens alleen maar ergernis en frustratie en veelvuldig met KPN Support gebeld, waar ons tegenstrijdige zaken zijn verteld, een medewerker het oude abonnement niet heeft stopgezet en ons ook is toegezegd dat de aansluitkosten en dubbele kosten gecrediteerd zouden worden. Maar blijkbaar niet genoteerd. Wij zijn al jarenlang trouwe klant en wilden dit ook graag blijven. Het had allemaal geen nadelige gevolgen voor ons aldus de medewerker die ons het slechtste advies ooit van KPN gaf. Nu wil ik een klacht indienen (351 woorden) en kan dit niet eens via de mail. En dan krijg je ook nog eens een mailtje van KPN met de tekst: Bedankt voor 1968 mooie dagen terwijl wij nog steeds gewoon klant zijn van KPN! Hoe dan?

 

Hoi @Conny KM632s, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg die verhuizing. Dat is niet fijn dat het zo loopt, ik kan mij dan ook voorstellen dat je baalt. Ik vermoed dat de verhuizing vastgelopen is waardoor een nieuwe abonnement makkelijker is. Maar dan moet deze wel als verhuizing afgehandeld worden, dus geen aansluitkosten en ook moeten we het juiste telefoonnummer weer toevoegen wanneer het oude is opgezegd. En dubbele kosten horen daar ook niet bij. 

Ik wil dan ook graag eens meekijken hoe dat allemaal zit. Zou je jouw profiel willen voorzien van oude en nieuwe adres, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Bedankt voor de reactie Bart, en ik heb de gegevens toegevoegd in mijn profiel. Hoor graag van je.

 


Ik heb even gekeken. Vanaf 28 december is jouw abonnement op het nieuwe adres in gegaan toch? Dus alles daarna heb je teveel betaald op het oude adres. Verder zie ik het juiste vaste nummer eindigend op 65 al actief op het nieuwe adres. Dat is ook de juiste toch?


Mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik dat graag. 


Bedankt Bart, en inmiddels hebben wij ons ‘oude’ vaste nummer eindigend op 65 inderdaad weer.

Begrijp ik goed dat wij de dubbel betaalde abonnementskosten en de aansluitkosten gecrediteerd krijgen?

En wordt er ook genoteerd dat wij al veel langer klant zijn dan sinds 30 december ??

Wat ik heel vreemd vind, is dat er sinds enkele dagen een onbekend 06 nummer bij onze gegevens staat.

Eindigend op 909 ?


Klopt het dat je vanaf 28 december de diensten hebt op het nieuwe adres? Dat zie ik namelijk staan. Vanaf dan kan dus de dubbele kosten crediteren.

Verder zie ik dat mobiele nummer niet terug tussen jouw aansluitingen. Waar zie je dat nummer? Kun je anders het volledige nummer nog eens toevoegen aan jouw profiel. Dan kan ik nog eens verder op zoek. Ik zie eigenlijk nog helemaal geen huishouden dat alle nummers samenbrengt. Je hebt je daar wel voor aangemeld?


Beste Bart, Bedankt voor je reactie en het klopt dat wij sinds eind december op ons nieuwe adres wonen. Als het goed is, hebben wij een vast telefoonnummer eindigend op 65 en daarbij nog 3 mobiele nummer en per 11 maart komt daar nog een 4e mobiel abonnement bij eindigend op 589.

Alle nummers horen bij elkaar zodat wij ook de bijbehorende voordelen krijgen. Ook hier is al meerder malen over gebeld. Zou jij mij anders kunnen bellen zodat we het samen kunnen doorlopen. Dit kan op het vaste nummer of op het nieuwe mobiele abonnement eindigend op 589. Het begint anders wel een beetje een gebed zonder einde te worden.

 


Ik heb even meegekeken. Ik had vorige keer verkeerd gekeken wat betreft het huishouden, excuses. Ik zie nu alle vier mobiele nummers staan en jullie abonnement voor thuis. Alleen het nieuwste nummer staat nog niet geactiveerd. Deze komt 12 maart over naar ons en zal dan actief worden. 

Het dubbele abonnementsgeld heb ik vergoed en zie je in mindering op de volgende factuur voor Thuis. 


Super bedankt Bart en worden de aansluitkosten ook vergoed?

Je zegt dat er vier mobiele nummers staan, dit klopt niet. Momenteel zijn het er 3 en per 12 maart komt het nieuwe nummer met nummerbehoud erbij. Het nummer eindigend op op 909 is niet van ons??? Of heeft dit te maken met het nieuwe abonnement met nummerbehoud?


Ik zie het nummer wel al staan. Dus dat moet dan de vierde zijn. Dan staat nu het tijdelijk nummer er nog in, de 909 dus. We zetten altijd eerst een tijdelijk nummer op de aansluiting tot het nummer overkomt. 

Ook de aansluitkosten heb ik vergoed, dus die vind je ook in mindering. 

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten.