Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant en ben recent overgestapt naar glasvezel van KPN. Nu ga ik binnenkort ook nog eens verhuizen naar een ander adres met glazvezel (dat allemaal vrij snel gegaan, en ook na mijn aanvraag). Mijn abonnement zou gisteren (27 juni) ingaan, maar bij het aansluiten van het glasvezelkastje had ik geen verbinding en brandde het lampje ‘Alarm’ rood.

Vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice en deze gaven aan dat mijn order nog niet was afgerond en nog open stond. Omdat de overdracht van mijn nieuwe woning op 30 juni is, is afgesproken om dat startdatum dan ook naar 30 juni te verplaatsen (hiervan heb ik een bevestiging ontvangen) en de aansluiting op het nieuwe adres uit te voeren. Dit omdat het qua planning met een eventuele (installatie)monteur niet zou lukken.

Nu is mijn vraag of ik nog een adreswijziging moet doorgeven. Bij Mijn KPN zie ik namelijk dat er bij Producten het product nog wel op het oude adres staat. De apparatuur van KPN heb ik wel ontvangen.

Hoi @Mark W., welkom hier. 

Net nieuwe klant en meteen verhuizen. Dat kan zeker. Mocht je nog geen verhuizing naar het nieuwste adres doorgegeven hebben, dan is dat zeker van belang om zo snel mogelijk te doen. Mijn collega maakt het dan met je in orde zodat je ook op jouw nieuwe adres kan genieten van onze diensten. Alvast veel succes met de verhuizing gewenst.


Hoi @Bart_Z ,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb nog contact gehad met de klantenservice en heb een afspraak gemaakt voor een installatiemonteur. Deze komt op het huidige adres om de aansluiting gereed te maken. Zodra dat is gelukt, kan de order voltooid worden en kan de verhuizing worden doorgegeven. Daarmee zou het dus moeten lukken.


Ja dat is top. Voor nu vast een fijn weekend gewenst.Â