Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb 17 mei aangegeven dat wij afgelopen vrijdag (21 mei) zouden verhuizen. Echter kregen wij 21 mei een aantal mails: eerst de bevestiging van de verhuizing, vervolgens een terugbelverzoek (waarna ik heb teruggebeld en heb uitgelegd dat wij nieuwe bewoners zijn) en vervolgens een paar mails waarin werd gezegd dat de verhuizing is uitgesteld tot 3 juni. Nu zou ik daar niet zoveel problemen mee hebben, maar ik moet tegenwoordig thuiswerken. Zonder wifi is dat voor mij onmogelijk. Ik zou dan ook zeer graag deze afspraak, waarbij de monteur iets moet doen bij ons thuis, willen voorspoedigen. Ik hoor graag wat hierin mogelijkheden zijn. Ik snap ook niet zo goed wat er mis kan zijn aangezien wij gewoon een FTU en (volgens mij) NTU in de meterkast hebben hangen.

 

Koen

 

PS. Het is mij niet gelukt een telefoonnummer van de KPN klantenservice te vinden zodat ik even kon bellen. Is die er überhaupt tegenwoordig nog?

0800-0402 gratis nummer van de klantenservice. 


Maar 3 dagen voor de daadwerkelijke verhuizing even doorgeven dat de verbinding omgezet moet worden.😳😳

Dat het 3 juni word is nog snel, 2 weken is al redelijk snel, 3 tot 4  weken is redelijk normaal, snap werkelijk waar niet dat als iets zo belangrijk is je het op het laatste moment laat aankomen.