Skip to main content

We hebben vanaf 13 oktober een verhuizing doorgegeven. Vanaf 19 oktober zou die overgezet worden, helaas zonder resultaat. Oude bewoners hadden al kon en hoeven alleen t signaal door te zetten
 

we zijn nu 2 weken verder, 25x kpn aan de lijn gehad. Niemand maar ook niemand kan ons iets vertellen wat de stand van zaken is. Wij krijgen het na 15 medewerkers gesproken te hebben niet duidelijk dat we wel eens een keer internet en televisie willen hebben. We zijn al meer dan 10 jaar klant en behandelen ons echt als vuilnis. Ongelooflijk, tijd voor een nieuwe provider helaas. Tot op heden nog steeds geen reactie. 

De grote vraag is per wanneer de vorige bewoners hebben opgezegd.  Als zij een latere einddatum hebben gekozen dan is het wel logisch.  Weet je dat toevallig?


Beste Joep,

 

de bewoners hebben kpn al opgezegd, de nieuwe bewoners van mijn oude adres hebben al kpn ( 2 weken later aangevraagd). Dus zo moeilijk zal t niet zijn. 
 

ik begrijp werkelijk waar niet waarom wij niet geholpen kunnen worden of duidelijkheid komt wanneer wij verbinding kunnen verwachten. 
elke keer krijgen wij t antwoord dat er een ticket is aangemaakt door een fout in t systeem. Onbekende tijd wanneer dit opgelost zal worden 

 


Ik ga even een moderater aantikken. Kijken of hij/zij iets voor je kan doen. Wellicht dat een noodpakket mogelijk is of een megabundel op je mobiel.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hallo @Martin Souer, dit klinkt allemaal niet heel goed. Graag kijk ik wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Zou je jouw profiel in willen vullen en daarna hier even een seintje geven? 


Dag Jeroen,

Ik heb t profiel ingevuld.

 

Om eerlijk te zijn is mijn geduld en vertrouwen echt tot t 0 punt beland. Ik ben gisteren gebeld door kpn wat 1 keer overgegaan is, daarna zou ik teruggebeld worden maar nog steeds geen reactie. Vandaag ook weer niks.

 

vandaag weer aan de lijn gehangen maar deze

meneer kon mij ook weer niks vertellen. 
 

Inmiddels ook al t-mobile ingeschakeld. Ik ga niet veel langer meer wachten op reactie meer. Als dit niet eerdaags wordt verholpen ga ik over. 

 

ik had t graag anders gezien. Verder nooit problemen gehad met KPN.

ik wist niet een verhuizing zoveel problemen zou opleveren 

 

mvgr Martin Souer


Ik zie dat het probleem van jouw verhuizing, nu bij de afdeling Spoed en Herstel ligt. Zij hebben het in behandeling en via deze afdeling loopt nu alle communicatie. Ik kan helaas op dit moment niet meer voor je betekenen. Had je graag iets anders verteld en begrijp volkomen dat je overweegt bij KPN op te zeggen en een andere provider gaat zoeken. 


Dit verhaal heb ik ook al vele malen gehoord. Spoed en herstel duurt naar mij idee geen 2 weken. 
 

jij ook weer bedankt voor de hulp en alle collega’s voor dit uitgebreide maar onduidelijke bericht. 
 

is er ook niet even een rechtstreeks nummer waarbij dat spoed en herstel zelf kunnen bellen? Ik met hopen dat we na 2 weken wel iets mogen horen van jullie. 
 

met vriendelijke groet,

 

Martin Souer

 

 


 

 


De afdeling Spoed en Herstel heeft de issues sinds 31 oktober in behandeling zie ik. Als het goed is, hebben zij ook een telefoonnummer doorgegeven om contact op te nemen indien gewenst/nodig. 


Vanmorgen maar weer eens gebeld of ze nog een keer willen bellen na afgelopen maandag. Als me het doorgeven nummer belt krijg je een bandje met als reactie dat u wordt teruggebeld. Er is dus geen terugbel actie mogelijk zoals u schetst.

 

Uiteindelijk iemand van spoed en herstel aan de lijn gehad. Hij wist mij te vertellen dat de verhuizing nu op aanvraag verwijderen staat en opnieuw opgevraagd zal worden. Ik heb hem vertelt dat dit vorige week en die weer daarvoor ook al is geprobeerd door jullie. Met als antwoord voor de 15e keer dat hij ook moet afwachten op de andere afdeling om te annuleren. 

 

Kortom de klantenservice wacht op spoed en hertel. en spoed en hertel wacht op de klantenservice. 

Het enige wat wij graag willen is tv en internet. Is er nu niemand die even duidelijkheid kan bieden en verantwoordelijk voelt over deze manier van zaken doen?

Ondertussen krijgen wij natuurlijk nog wel facturen binnen van 90 euro per maand.

Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat niemand opstaat dit wil oplossen op korte termijn.

Vooralsnog geen antwoord op de vraag wanneer wij eens de verbinding kunnen verwachten.

Begrijpt u zelf nog hoe dit allemaal gaat?

 

 

 


ik heb echt en idee dat ik een hele wijk met nieuwe verbindingen aan het aanvragen ben. 

De enige bestaande oude verbinding behouden ( KOPERE ) lijn van vosselaan 87 fam de Groot omzetten naar Fam Souer Vossenlaan 87.

 

Â