Skip to main content

Hi,

 

Ik ben 17 december verhuisd en wilde toenertijds mijn verhuizing doorgeven in MijnKPN, dit was niet mogelijk omdat er vanuit jullie nog een wijziging plaatsvond (over glasvezel plaatsen op mijn oude adres) in mijn account waardoor ik de verhuizing niet kon doorgeven. Na telefonisch contact opgenomen te hebben duurde het even voordat de wijziging eruit was gehaald. Het koper was ondertussen op mijn nieuwe adres afgesloten en ik moest wachten tot de monteurs kwamen voor glasvezel. Dit is nogsteeds niet gebeurd. Ik heb sinds 17 december dus geen wifi en zou hier graag de kosten voor terugkrijgen. Ik heb inmiddels mijn abbonement voor wifi opgezegd en moet hiervoor nog een maand doorbetalen. Graag zou ik ook deze kosten terugkrijgen omdat ik betaal voor niks. 

Zouden jullie me kunnen helpen?

Alvast bedankt!

 

Dat klinkt als een behoorlijke stroeve gang van zaken. Je ontvangt normaal gesproken een creditfactuur in de maand na het beeindigen van het abonnement waarop de teveel betaalde abonnementskosten retour komen. Mocht je nog vragen hebben bel dan met de afdeling contracten en opzeggingen tijdens kantooruren.