Skip to main content

Op 1 november 2022 wordt mijn KPN abonnement actief op mijn nieuwe woonadres. Momenteel is hier een Ziggo (coax) aansluiting aanwezig welke vervangen moet worden door een KPN (UTP) aansluiting. Wanneer wordt dit gerealiseerd? Via de website van KPN wordt de mogelijkheid geboden een monteur afspraak hiervoor in te plannen? Kosten 75 Euro. Waarom moet dit betaald worden indien er nog geen KPN aansluiting ligt? Verder is het onmogelijk om via de KPN chat met een medewerker hierover te praten. Graag z.s.m. een reactie.

Hallo @5EB8 ,

Als er nog geen KPN-aansluiting is, dan is de monteur sowieso gratis. 

Bel anders 0800-0402 voor het maken van een afspraak. (De chat is per 1 juli 2022 opgeheven.) 

Ik zal daar niet te lang mee wachten, want 1 november 2022 is al over een week. Op het forum is de wachttijd voor een KPN-moderator ongeveer vier dagen. Dus beter even bellen….


Hallo @5EB8 ,

 (De chat is per 1 juli 2022 opgeheven.) 

 

@Noordzee 
Meen je dat echt. De live-chat was de uitspraak van de rechter wanneer het een bedrijif geoorloofd was niet zijn mail adres zichtbaar te maken op de website. 

https://linkeddata.overheid.nl/front/portal/document-viewer?ext-id=ECLI:NL:RBROT:2020:5682


Zeker @dommeke ,

Maar daarvoor graag even een eigen topic aanmaken. 


Zeker @dommeke ,

Maar daarvoor graag even een eigen topic aanmaken. 

Waarom, jij quote je eigen bericht niet waarin jij dat stoppen hebt vermeld.

En nu reageer je hier zo op. Het lijkt me dat jij dat eigen topic moet aanmaken. 

Wel weer een erg superklanten reactie. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-in-verlegenheid-door-superklanten-/


 


@dommeke het is belangrijk om zo veel mogelijk informatie in het topic relevant te houden voor de topicstarter. In dit geval @5EB8. Alle informatie die Noordzee deelt is relevant voor hem of haar, dat een monteur gratis is en dat de chat niet beschikbaar is. 

Nu haal je nog eens een heel ander punt aan genaamt superusers. Als je ergens problemen mee hebt is het beter en overzichtelijker om een eigen topic te openen. Dan "kaap" je niet het topic van iemand met een goede vraag die niks aan al deze informatie heeft. Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig hoe dat zit met de chat maar nogmaals -> niet in dit topic.


@Ik_Hussel 

Met alle respect voor je reactie. 

Dit “of topic” gaan wordt veroorzaakt niet door mij, maar door een SuperUser, zoals dat bij KPN heet en die meer informatie heeft over KPN dan een normale klant zoals in de door mij verstrekte link is te lezen.  

Het communitie lid vraagt “Verder is het onmogelijk om via de KPN chat met een medewerker hierover te praten. Graag z.s.m. een reactie.”

Ik sta perplex van de reactie, van @Noordzee maar omdat een superuser het antwoord moet er iets van waar zijn. Dus ik laat mijn twijfel blijken via de tekst “Meen je dat echt”. Dan antwoord de superuser dat het “of topic” is. 


 


Hallo @5EB8, het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Je kunt het beste toch even opnieuw bellen met 0800-0402. Wij kunnen je via het forum ook verder helpen. Mocht je willen dat ik een installatiemonteur voor je inplan, laat je het dan weten? En wanneer kan je die ontvangen?op 1 november direct of later? En heb je nog een voorkeur qua dagdeel? Beide even afhankelijk van of er daadwerkelijk een monteur beschikbaar is.

 

@dommeke deze aanval op Noordzee is totaal niet nodig. Hij geeft een antwoord op het ‘ik kan niet chatten’ van topicstarter. Jij reageert daar weer op met een linkje over het wel of niet moeten aanbieden van chat. Dat is een heel ander onderwerp en dus heel logisch dat er verzocht wordt om over die eventuele discussie ergens anders te voeren. Dat heeft er niets mee te maken of hij een superuser is of niet.


 

 

@dommeke deze aanval op Noordzee is totaal niet nodig. Hij geeft een antwoord op het ‘ik kan niet chatten’ van topicstarter. Jij reageert daar weer op met een linkje over het wel of niet moeten aanbieden van chat. Dat is een heel ander onderwerp en dus heel logisch dat er verzocht wordt om over die eventuele discussie ergens anders te voeren. Dat heeft er niets mee te maken of hij een superuser is of niet.


Ik probeer me altijd bij de feiten te houden, Zoals overigens buiten dit bericht voor mij allen op grond van haar of zijn kennis iedereen heeft gedaan behalve jij:

  1. Uitgezonderd de vragensteller en ik is er tot nog toe niemand actief in deze thread behalve Superusers en Kpn medewerkers (inclusief de likes aan elkaar);
  2. Ik vraag aan superuser of hij dat zeker weet omdat het mij nogal onwaarschijnlijk lijkt gezien het mij beschikbare recht hierover. (En stuur de link naar die informatie mee)
  3. Waar haal je uit dat ik @Noordzee aanval. Integendeel hij is een door mij zeer gewaardeerd communitielid met o.a. heel veel kennis op het gebied van Sataliet tv.  
  4. De superusers en KPN medewerkers lijken zich aangevallen te voelen (in tekst uit de link naar “totaal tv” staat dat er veel communicatie binnen die beperkte groep klanten en moderators plaatsvindt, die niet met anderen wordt gedeeld. ) 
  5. Waar staat de officiele mededeling van KPN dat er wordt gestopt met de chat. 
     https://www.google.nl/search?q=KPN+stopt+met+chat
  6. Ik had er geen zin in, maar gezien jouw vasthoudendheid, kan ik als ik de officiele naar klanten gecommuniceerde mededeling heb, een eigen topic maken.   

    svp geen prive bericht, gewoon helder in dit topic. 

Jij stuurde dit: 

Zeker @dommeke ,

Maar daarvoor graag even een eigen topic aanmaken. 

…………...

Wel weer een erg superklanten reactie. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-in-verlegenheid-door-superklanten-/

 

Ik weet niet hoe jij denkt dat dit overkomt, maar ik kan je vertellen: niet erg aardig. 

 

Ik had het idee, en volgens mij Noordzee en ik_hussel ook, dat je een discussie wilde starten over de chat. Het was mij niet helder dat jouw vraag was of het daadwerkelijk klopte. Excuses daarvoor. Maar inderdaad: het is helemaal correct. We zijn gestopt met de chat. Dit hebben we niet ergens officieel gecommuniceerd, maar is wel al op meerdere plekken op het forum gedeeld. Je mag dan ook bij dezen van mij aannemen dat het juist is😄. Je kunt wel chatten met de digitale assistent, maar als je er niet uitkomt, dan moet je bellen (of je vraag via het forum stellen).

 


Jij stuurde dit: 

Zeker @dommeke ,

Maar daarvoor graag even een eigen topic aanmaken. 

…………...

Wel weer een erg superklanten reactie. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-in-verlegenheid-door-superklanten-/

 

Ik weet niet hoe jij denkt dat dit overkomt, maar ik kan je vertellen: niet erg aardig. 

 

 

 

Het gaat teveel Off Topic als ik daar op in ga. Maar neem maar van mij aan. @Noordzee valt niet in de negatieve vorm van een superuser, die daar is beschreven. Meer een waarschuwinkje om niet die richting in te gaan.