Skip to main content

Bij het bestellen is er een letter in het e-mailadres misgegaan. Kan iemand dit nog recht zetten zodat de informatie toch nog goed binnen komt?

 

Hey @ry.ijzerman! Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kan dit voor je aanpassen en kan eventueel verkeerd gestuurde mails, alsnog jouw kant opsturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Je kunt de laatste 3-cijfers (en het correct gespelde e-mailadres) toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Ter info: Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush:


Hey @ry.ijzerman! Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kan dit voor je aanpassen en kan eventueel verkeerd gestuurde mails, alsnog jouw kant opsturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Je kunt de laatste 3-cijfers (en het correct gespelde e-mailadres) toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Ter info: Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush:

Hoi @Lisa, goedemorgen.

Zojuist de gegevens in mijn profiel aangepast. Als je nog meer nodig hebt, dan hoor ik dat natuurlijk graag.


Bedankt, is helemaal goed zo 🙂. Ik heb het aangepast en de orderbevestiging voor de zekerheid nogmaals naar je toegestuurd! Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :slight_smile:


@Lisa. Opgelost! Bedankt!