Skip to main content

Aan de Klantenservice: op mijn facturen staat nog steeds een  ongeldig emailadres: m********1@kpn.nl    Ik kan niet vinden hoe ik dat kan veranderen. Wel heb ik in mijn profiel het geldige emailadres vermeld: o*******t@gmail.com . Kunt U er voor zorgen dat dit emailadres op de factuur komt ?

Ik heb hetzelfde! 


Goedemorgen @onlot, en ook @Kajan natuurlijk! Welkom op ons Forum!

Het is niet de bedoeling dat je facturen naar een ander e-mailadres gaan.. Daar staan wel persoonlijke gegevens op namelijk! Ik kijk graag mee of ik dit kan wijzigen, maar heb hiervoor wel wat gegevens nodig. Zouden jullie beide je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer, laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is voor verificatie en het juiste e-mailadres? Dit kan je allemaal kwijt in de daarvoor bestemde hokjes of bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou zelf en KPN moderators!

Geef even een seintje als het gelukt is, dan ga ik er achteraan!


@onlot helaas heb ik geen reacties meer gezien. Is het voor jou (jullie) inmiddels opgelost, of kan ik hier nog iets in betekenen?


Reageer