Skip to main content
Antwoord

Verkeerd mailadres voor internet & tv abonnement

• January 13, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hi, ik heb telefonisch een bestelling gedaan voor thuis internet, maar mijn email hebben ze verkeerd verstaan. Kunnen jullie dat aanpassen naar dit adres van mijn profiel. Wil geen mailtjes mislopen. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Super leuk dat je hebt gekozen voor KPN, ​@rkbdy! 💚

Moderators van KPN springen hier inderdaad bij als dat nodig is, ​@rkbdy. Maar in de basis is dit een community waarbij KPN klanten elkaar helpen. En met een vraag als deze, kan de community je niet helpen.

Omdat er gegevens nodig zijn voor het aanpassen van het e-mailadres, wil ik je toch vragen telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt. Zo ben jij het snelst geholpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 13, 2025

Dit is een klant-helpt-klant forum. Wij kunnen niet in de systemen van KPN.

U kunt gratis bellen met 0800-0402, ​@rkbdy.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Dit is een klant-helpt-klant forum. Wij kunnen niet in de systemen van KPN.

U kunt gratis bellen met 0800-0402, ​@rkbdy.

voordat ik dit had ingediend, zag ik dat er meerdere klanten werden geholpen door KPN. Dus het is zeker wel mogelijk door medewerkers van KPN

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Super leuk dat je hebt gekozen voor KPN, ​@rkbdy! 💚

Moderators van KPN springen hier inderdaad bij als dat nodig is, ​@rkbdy. Maar in de basis is dit een community waarbij KPN klanten elkaar helpen. En met een vraag als deze, kan de community je niet helpen.

Omdat er gegevens nodig zijn voor het aanpassen van het e-mailadres, wil ik je toch vragen telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt. Zo ben jij het snelst geholpen.