Skip to main content

er is bij een betaling van mijn telefoon (648 euro) iets misgegaan. ik heb de telefoon via de officiƫle kpn site besteld maar er is een foutcode ontstaan en kpn zegt dat ze mijn betaling dus niet hebben gekregen. ik ben naar de kpn winkel in mijn stad gegaan en daar werd mij verteld dat ze bij mijn betaling bij mijn bakgegevens een rekening nummer zien die ze daar bij de winkel niet kenden (dat rekening nummer staat ook niet op de site). het gaat om rekening nummer NL09INGB0000667024. is dit nummer bij iemand bekend of ben ik erin geluisd

Beste @RoelgoessensĀ 

De enigste rekeningnummers die ik ken bij de KPN is deze:

Ik ben bang dat je erin geluisd bent, maar dat weet ik niet zeker. Ik zal een KPN moderator hier even op de hoogte stellen.


Daar moet @Susan_Ā vast meer over kunnen vertellen.

In dit topic wordt hetzelfde bankrekeningnummer vermeld en daar wordt door Susan gezegd dat alles klopt.Ā 


Hoi @Roelgoessens, welkom op het KPN forum. Dat is best schrikken, een enorm bedrag overgemaakt en dan niet weten of het wel bij KPN terecht is gekomen. Ik kan je geruststellen, het rekeningnummer is van ons.Ā Dat moet dan in elk geval een hele opluchting zijn. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen? Dan kijk ik even met je mee :)


@NadiaĀ is het dan niet beter om dan dat rekeningnummer ook te vermelden op de KPN site? Met al criminele activiteiten van die domme criminelen. Ik heb eerst ook op jullie site gekeken om te kijken of de rekeningnummer klopt, ik doe automatische incasso en heb geen geldzorgen. Maar dat ik het een keer heb over moeten maken was dat de bank een storing had. šŸ˜œšŸ˜‰


Oef, we hebben Ć©cht heel veel rekeningnummers,Ā @Dennis Schreve. Dat wordt er niet overzichtelijker op, het past niet op 1 pagina. De meest gebruikte KPN rekeningnummers hebben we op onze site gepubliceerd.

Maar dat ik het een keer heb over moeten maken was dat de bank een storing had. šŸ˜œšŸ˜‰

Daarom, anders zie je door de bomen het bos niet meer, waar moet je nou het geld op storten bij een onverhoopte storing?Ā 

De andere rekeningnummers kunnen door onze klantenservice worden geverifieerd, die staan in onze ā€˜kennisbankā€™. Daardoor kon ik ook bevestigen dat dit een KPN IBAN is šŸ™‚ Zo komen we er ook uit.


Oef, we hebben Ć©cht heel veel rekeningnummers,Ā @Dennis Schreve.

Maar die rekeningnummer waar deze klant het over heeft die zou er dan erbij kunnen staan? Want dat zal wel die IBAN-nummer zijn om je telefoon af te betalen, toch?


Dan bestaat ook de kans, bij bijvoorbeeld een bankstoring, dat klanten op de ā€˜verkeerde rekeningā€™Ā het bedrag storten om de factuur te voldoen. Ā Dat is niet handig, want alhoewel het bedrag wel op (Ć©Ć©n van) onze rekening staat, de factuuradministratie ā€˜zietā€™ dat niet. Dat kan best watĀ problemen opleveren, dat moet je niet willen.

Daarom:Ā heb je vragen over de authenticiteit van onze betalingsgegevens? Bel /chat vraag het ons. Wij kunnen dat heel eenvoudig controleren :)Ā Ā 


Hah @Roelgoessens, is het probleem al opgelost? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan weten en vul je forumprofiel aan. Dan kan ik er voor je induiken :)Ā 


Geen bericht meer van je gehad, Roel. Ik ga er vanuit dat het probleem samen met de klantenservice op 0800 0402 is opgelost. Ik sluit hierbij je topic.

Toch nog een vraag? Kom er hier dan gerust op terug, we helpen je graag :)


Reageer