Skip to main content
Antwoord

Verkeerd rekeningnummer afgesloten

• October 9, 2024
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Verkeerd rekeningnummer nu afgesloten

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Lin22r, welkom hier! Ik begrijp dat wij een verkeerd rekeningnummer van je hebben. Waardoor het niet gelukt is om de rekeningen af te schrijven en je nu afgesloten bent. Dat is een heel vervelende situatie, maar daar kunnen we je bij helpen. Dat kan alleen niet via de Community. De kortste klap is ons bellen, zoals Ariën al aangeeft:

Heel erg vervelend. Ik raad je aan om direct bellen met 0800-0402. Hopelijk wordt je account snel weer hersteld.

Mijn collega's daar kunnen je helpen met hoe je zo snel mogelijk weer aangesloten raakt. En ook met het aanpassen van je gegevens zodat dit in de toekomst weer goed gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 9, 2024

Heel erg vervelend. Ik raad je aan om direct bellen met 0800-0402. Hopelijk wordt je account snel weer hersteld.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2024

Hoi @Lin22r, welkom hier! Ik begrijp dat wij een verkeerd rekeningnummer van je hebben. Waardoor het niet gelukt is om de rekeningen af te schrijven en je nu afgesloten bent. Dat is een heel vervelende situatie, maar daar kunnen we je bij helpen. Dat kan alleen niet via de Community. De kortste klap is ons bellen, zoals Ariën al aangeeft:

Mijn collega's daar kunnen je helpen met hoe je zo snel mogelijk weer aangesloten raakt. En ook met het aanpassen van je gegevens zodat dit in de toekomst weer goed gaat.Â