Vorig jaar heeft een telefonisch verkoper valse beloftes gedaan en een abonnement voor drie jaar aangesmeerd. Natuurlijk had ik niet moeten tekenen, maar in het gesprek heb ik meerdere keren gevraagd naar alle voorwaarden en kreeg elke keer het antwoord dat ik echt drie jaar lang hetzelfde bedrag zou betalen. Geen enkel mens neemt tegenwoordig nog een contract voor drie jaar, maar dit was zo'n mooie aanbieding dat ik het graag deed. Terwijl we aan de telefoon zaten heb ik het contract getekend om alles snel in werking te zetten. ( naderhand gezien stom van mij). Ik zit nu dus drie jaar aan een abonnement vast en KPN wil niet uit coulance bijvoorbeeld het abonnement verkorten of een korting geven. Ik voel me gewoon opgelicht en KPN weigert er ook maar iets aan te doen. Ik heb hier twee dingen van geleerd vertrouw nooit een telefonisch verkoper van KPN en na die drie jaar nooit meer een product van KPN omdat ze geen enkele service of coulance kennen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.