Skip to main content

Wij ontvangen elke maand voor iemand een brief van KPN thuis, maar die woont er niet meer.

Mijn vader heeft nog paar keren geprobeerd te chatten en te bellen en die zeiden dus dat we de brief retour moesten sturen en opschrijven dat die verhuisd is.

Dat deden we. Maar we krijgen nog steeds die brief thuis.

Mijn vader heeft nog opnieuw gebeld met jullie en die zeiden dat ze er niks kunnen doen en zeiden nog: ‘Zolang hij niet doorgeeft dan blijven we dat sturen.’

Kunnen jullie nog iets doen? Want dit begint irritant te worden.

Ik hoop echt dat KPN in staat is om er voor te zorgen dat jullie niet elke maand zo'n brief van KPN blijven ontvangen.

Ik hoop dat er snel een medewerker van KPN zal reageren om dit voor jullie te gaan regelen.

Vul alvast jouw forum profiel (klik) in zodat die medewerker alvast het één en ander kan controleren.

 

Ik hoop niet dat het zo gaat als bij mij.

Ik ontvang zakelijk nog elke maand een mail zoals de onderstaande met een factuur van €0,- voor een Internet abonnement dat ondertussen vier jaar geleden is beëindigd.

Ik heb de moed opgegeven dat dat ooit nog goed komt.


@wjb Just stay positive, enjoy life and stay healthy 😎


Hallo @Glingko, heel erg vervelend dit.. Ik zie dat wij geprobeerd hebben de klant te mailen en te bellen, maar er wordt niet gereageerd. Met als gevolg dat wij niets kunnen wijzigen. Ik zie dat in de laatste brief stond dat we het abonnement op gaan zeggen als er niet betaald wordt. Dus ik ga er vanuit dat het op heel korte termijn geen brieven meer gestuurd worden. Niet ideaal, maar ik kan er verder niets anders aan doen, ben ik bang 😞.

 

@wjb toen ik, inmiddels 6+ jaar geleden, nog bij zakelijk werkte, konden we dit gewoon regelen. Wat irritant dat jij deze mail al vier jaar krijgt.. Toch nog eens een belletje aan wagen? Ik kan het, met mijn huidige autorisaties, in ieder geval niet voor je regelen..


Hallo @Glingko, heel erg vervelend dit.. Ik zie dat wij geprobeerd hebben de klant te mailen en te bellen, maar er wordt niet gereageerd. Met als gevolg dat wij niets kunnen wijzigen. Ik zie dat in de laatste brief stond dat we het abonnement op gaan zeggen als er niet betaald wordt. Dus ik ga er vanuit dat het op heel korte termijn geen brieven meer gestuurd worden. Niet ideaal, maar ik kan er verder niets anders aan doen, ben ik bang 😞.

 

@Marcia_  Jammer…  Ik kon me denk ik wel herinneren vorig jaar ergens in de maand augustus dat we ook zo’n brief kregen en daarin stond er ook dat het abonnement wordt opgezegd...

Dan hoop ik dat het ook echt wordt opgezegd. :fingers_crossed:


Dat hoop ik ook!!