Skip to main content

19 sept na telefonisch contact Netflix basic besteld met korting. Duidelijk vermeld Basic. 20 sept. ontvang ik een bevestiging. Geen Basic maar standaard en deze is  4 euro duurder.  20 sept.gebeld en kreeg te horen dat ik dit zelf na 20 okt. moet aanpassen. De fout ligt bij KPN en ze vertikken om het aan te passen. Slechte service van KPN. Netflix bestellen via mijn KPN lukte niet omdat het abonnement omgezet moest worden naar hussel. Tja belde 19 sept  rond 19.45 en hebben ze haast om naar huis te gaan. Merkte dat aan het gesprek.

Dag @JPSD wat jammer dat je deze ervaring hebt. Kpn mag van Netflix alleen maar abonnementen actief maken en de facturering verzorgen. Wijzigingen mogen alleen door de abonnees via Netflix worden gedaan.  Het is dus geen kwestie van niet willen maar niet kunnen. Hier kan je er alles over lezen.


Snap ik. Maar als ik een fout maak dan zorg ik dat die fout hersteld wordt. Verkopen bij KPN gaat snel, maar aanpassen door een fout KPN lukt niet.  Je moet bij de verkoper ( KPN) zijn die een fout maakt, maar nu moeten we het zelf opknappen. KPN doe je werk. KPN kan het wel, maar houden zich aan de afspraken. Komen ook niet met een tevreden oplossing.


@JPSD het mag niet van Netflix dus ze kunnen niets voor je doen. Doe niet zo ingewikkeld en pas het gewoon zelf aan. Het begint een beetje op moeilijk doen te lijken. 


Je weet dat Basic geen HD kwaliteit is? Maar SD.